خبرهای داغ:
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد: از سال ٩٤ تاکنون ١٦ سالن سینما و ٢ سینمای سیار در استان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۹۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی محرمی در آیین راه‌اندازی سینمای سیار در شهرستان جلفا، گفت: از سال ٩٤ تاکنون ٤٤٤٤ صندلی به تعداد صندلی‌های سینماهای استان افزوده شده است.

وی افزود: هم ‌اکنون در مجموع ٢ سینمای سیار و  ٢٢ سالن سینما با ٧٠٤٩ صندلی در سطح استان فعال است.

محرمی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید سینما با رشد و تحولات نو همراه شده و دریچه‌ی تازه‌ای پیش روی این هنر گشوده شده است، گفت: روند رو به رشد افزایش سالن‌ها و صندلی‌ سینماها در استان  و اقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی پردیس‌های سینمایی نمود عینی این تحول است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل تصریح کرد: راه‌اندازی فضاهای فیزیکی سینمایی برای این استان مایه مباهات است و می‌تواند در جذب مخاطبان به سالن‌های سینما بسیار موثر باشد.

محرمی، تاکید کرد:‌احداث پردیس‌های سینمایی فقط مختص تبریز نیست بلکه این روند در کل استان در حال پیگیری و اجراست.

وی، ورود و حضور بخش خصوصی و سرمایگذاری در حوزه‌ی فرهنگ و هنر را امری قابل تقدیر و شایان توجه دانست و اظهار امیدواری کرد تا این تحرکات در عرصه‌ی سینما باعث بالندگی و توسعه‌ی بیش از پیش هنر صنعت سینما در استان گردد.

ارسال نظرات