در آیینی با حضور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولین ، دکتر عاطفه اسفندیاری به عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهدای خلیج فارس معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۰۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲

سرپرست جدید بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر معرفی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در این آیین رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات دکتر علیرضا حاجیونی رئیس سابق بیمارستان شهدای خلیج فارس تشکر و قدردانی نمود و دکتر عاطفه اسفندیاری را به عنوان مدیری لایق و جوان معرفی کرد. 

دکتر سعید کشمیری گفت : درک پتانسیل های این افراد و سرمایه گذاری روی آن ها فرصت بزرگی برای ارتقاء عملکرد و بازدهی سازمان است .

وی افزود : مدیر جوان در این سازمان به منزله ی یک سرمایه ی ارزشمند است .

دکتر علیرضا حاجیونی گفت:  تجربه ی کار در بیمارستان نسبت به سایر مراکز درمانی بسیار متفاوت است و ایشان اظهار داشتند در این مدت سعی نموده است تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء کیفیت عملکردی بیمارستان و رفع مشکلات موجود بکار گیرد.

دکتر علیرضا حاجیونی در پایان سخنانشان از زحمات تیم مدیریتی ، پرسنل درمان و اداری در دوران تصدی مدیریت خود قدردانی نمود.

دکتر عاطفه اسفندیاری نیز طی سخنانی ضمن تشکر از ریاست محترم دانشگاه در حسن اعتماد و انتصاب ایشان به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس ، عنوان کرد : امیدواریم بتوانیم با یاری خداوند متعال و بهره گیری از خرد جمعی و تلاش های تیمی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و آموزشی بیمارستان گام های مثبتی برداریم .

در پایان رئیس دانشگاه علوم پزشکی حکم انتصاب سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس را به خانم دکتر اسفندیاری اعطاء و با اهدای لوح تقدیر و هدایا از تلاش های دکتر حاجیونی تشکر و قدردانی کردند .

منبع: پایگاه اطلاع رسانی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

ارسال نظرات