یعقوب قادری
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اراک:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اراک گفت: متانت طبع و روحیه والای پدران و مادران شهدا، همیشه  بر همه ما واجب می دارد تا از خانواده های شهدای والامقام دیدار و دلجویی بعمل آوریم.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۰۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ عباس کمیجانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) حوزه شهید مدنی سپاه ناحیه اراک در دیدار با پدر شهیدان، احمد و محمود مستعان گفت: دیدار با خانواده معظم شهداء از وظایف مسئولان و بسیجیان بوده و حضور در کنار خانواده معظم شهداء توفیق الهی برای ما بسیجیان است.

کمیجانی تصریح کرد:  اخلاص، ایمان و ولایت مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف ناپذیر است و تکریم شهدا و خانواده آنان باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه های زندگی باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) در ادامه تاکید کرد: مسئولان با الگوبرداری از رشادت ها و ایثارگری های شهدا به موفقیت‌های پی در پی دست خواهند یافت و در این میان متانت طبع و روحیه والای پدران و مادران شهدا، همیشه  بر همه ما واجب می دارد تا از خانواده های شهدای والامقام دیدار و دلجویی بعمل آوریم.

کمیجانی هدف از دیدار با خانواده شهدا را حفظ رسالت خون شهدا در راستای ارزش های مقدس ایران اسلامی برشمرد و گفت: مردم و مسئولان ایران به خصوص بسیجیان باید از رفتار شهدا در زمینه حفظ نظام جمهوری اسلامی الگوبرداری نمایند.

وی در پایان بیان کرد: خانواده شهدا به عنوان سرمایه نظام مورد حمایت ملت ایران قرار دارند و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو صیانت و پاسداشت زحمات خانواده های شهداست.

گفتنی است در این دیدار معنوی با اهدای لوح سپاس از طرف پایگاه امام صادق (ع)از پدر بزرگوار این دو شهید تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات