خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر کس در کار خیری موفق می شود بخشی از آن مربوط به قوایی است که لحظه به لحظه مرزهای آبی، خاکی و هوایی ایران را کنترل می کنند.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۱۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امیرحسین زارع دانش آموز موفق بیرجندی( رتبه 7 کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی) و خانواده اش صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار ضمن تبریک و تهنیت به این دانش آموز موفق و خانواده و مربیانش اظهار داشت: انسانها و استعدادهای بشری مانند معدن طلا هستند که باید استخراج شوند.

وی با بیان اینکه عوامل مختلفی در به ثمر رسیدن نتیجه این استعداد ها دخیل هستند افزود: اول از همه عزم و اراده خود شخص است که در این دنیای پر غوغا با انواع سرگرمی های کاذب که وقت ها را می کشد و ضایع می کند؛ خود فرد عزم و اراده کافی داشته باشد که بکوشد و وقتش را برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: شما این رتبه را کسب کرده و موجب خوشحالی مردم استان شدید.

وی با اشاره به سایر عوامل کسب موفقیت ادامه داد: عزم فرد تنها کافی نیست مسلم باید محیط خانه به گونه ای باشد که این فرصت را به فرزند بدهد. اقوام، خویشان و بستگان باید در شرایط فرهنگی باشند که مشوق و کمک کننده فرد باشند.

نماینده ولی فقیه در استان امنیت را مهمترین ضرورت جامعه دانست و اظهار داشت: در این توفیقات و زمینه های توفیقی که امروز مردم ما در بخش های مختلف دارند مسلم به دلیل امنیتی است که به برکت خون شهدا و ایستادگی خانواده های شهدا داریم.

وی نیروهای مسلح را شهدای زنده ای دانست که این آب و خاک را حفظ می کنند و افزود: هر کس در کار خیری موفق می شود بخشی از آن مربوط به رزمندگانی است که لحظه به لحظه مرزهای آبی، خاکی و هوایی ایران را کنترل می کنند.

عبادی با بیان اینکه حیف بعضی استعدادها که ضایع می شود یادآور شد: کسانی که در صف می مانند مانعی جلویشان وجود دارد اما اگر روزی پیش بیاید که امیدواریم در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) تحقق یابد این موانع برداشته می شود و عقل ها رشد می کند و همه استعدادها شکوفا می شود.

وی با اشاره به نقش خانواده در کسب موفقیت این جوان اظهار داشت: این خانواده متدین زمینه را برای کسب رتبه برتر فرزندشان فراهم کردند.

امیرحسین زارع در ابتدای این دیدار گفت: ما در سایه امنیت که داریم می توانیم درس بخوانیم و به این رتبه های علمی برسیم و این امنیت ثمره خون شهدا است.

وی افزود: خدا را شکر می کنم چراکه  این لطف خدا بود که من با تلاش و کوشش خودم و زحمات پدر و مادر و مربیانم توانستم نتیجه مطلوبی در کنکور سراسری کسب کنم.

مادر امیرحسین زارع نیز ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت : رتبه فرزندم را مدیون خون شهدا و خانواده شهدا می دانم چون فرزندم در سایه امنیت امروز جامعه که آنها به ارمغان آورده اند توانست این رتبه را کسب کند.

وی خطاب به مادرانی که نگران آینده جوانان خود هستند گفت: لازم نیست نذرهای بزرگ کنیم من فرزندم را نذر شهید حججی کردم و این شهید بزرگوار را قسم دادم به فرزندم این اعتماد به نفس را بدهد که در جلسه امتحان نتیجه تلاشش را ببیند.

مادر امیرحسین زارع افزود: قبل از قبولی فرزندم در کنکور همه خانواده نذر کردیم که بر سر مزار شهید حججی برویم و خانواده ایشان را ملاقات کنیم.

وی ادامه داد:  دست مادران شهدا را می بوسم و رتبه فرزندم را به خانواده شهدا تقدیم می کنم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها