خبرهای داغ:
آقای آگاهی از هادیان سیاسی بسیج در جمع خواهران حوزه حضرت رقیه بجنورد گفت: سرزمین ایران از قدیم الایام مورد توجه اکثریت ابرقدرتهای دنیا بوده و هست بخاطر اینکه کشور ایران یک موقعیت بسیار استراتژیک در منطقه دارد ،خلیج فارس را دارد که عمده انرژی دنیا از این منطقه عبور میکند.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۶۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آقای آگاهی از هادیان سیاسی بسیج در جمع خواهران حوزه حضرت رقیه بجنورد گفت: سرزمین ایران از قدیم الایام مورد توجه اکثریت ابرقدرتهای دنیا بوده و هست بخاطر اینکه کشور ایران یک موقعیت بسیار استراتژیک در منطقه دارد ،خلیج فارس را دارد که عمده انرژی دنیا از این منطقه عبور میکند.

وی با بیان اینکه تنگه هرمز از همان ابتدا مورد توجه قدرت ها بوده و هست افزود: ما نفت و انرژی داریم و جزو 18 کشور ثروتمند دنیا به لحاظ ذخائر انرژی و معادن دیگر هستیم.

آگاهی گفت:  انقلابی رخ داد که دست آمریکا را از کشور کوتاه کرد و از همان ابتدای انقلاب دشمن با همه توان برای به زانو درآوردن کشور و نظام و ملت ما نقشه ها کشید ولی نتوانست کاری از پیش ببرد.
وی خاطر نشان کرد : تمام اندیشمندان و مفسران سیاسی گفته اند جمهوری اسلامی آلترناتیو ندارد یعنی جایگزین ندارد هر مدلی بخواهد جایگزین مدل نظام جمهوری اسلامی شود وجود ندارد تنها مدل در نظام مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی است و برای این قضیه برنامه دارند.
اگاهی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی کنونی جامعه گفت: فشار اقتصادی و فشار روانی که در جامعه بوجود آمده بانوان باید تلاش کنند و مسائل را اول از خانواده شروع کنند و نسبت به آگاه سازی روشنگری فرزندان و خانواده اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها