سید ساجد یعقوبی
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هدف دشمنان شکستن قدسیت مادر برای از بین بردن تمدن جامعه است چرا که نقش مادر در ترقی و رشد یک جامعه بسیار مهم و ضروری است.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۷۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

هدف دشمنان شکستن قدسیت مادر برای از بین بردن تمدن جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در نخستین همایش تجلیل مادران استان اردبیل در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل اظهار داشت: هدف دشمنان شکستن قدسیت مادر برای از بین بردن تمدن است چرا که نقش مادر در ترقی و رشد یک جامعه بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به این که توجه به شخصیت زن اولویت نخست جامعه است بیان کرد: اگر قداست و ارزش یک مادر در جامعه کمرنگ شود بی‌شک آن جامعه به سمت زوال و نابودی می‌رود و این حقیقتی انکارناپذیر است و دشمنان و استکبار جهانی در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های گزافی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: احیای نقش مادر در جامعه به عنوان یک اصل اساسی و مهم باید مورد توجه واقع شود و در این زمینه دقت و ارزش‌گذاری به نقش مادر با محوریت دستیابی به سه عنصر رشد، تعالی و ترقی یک جامعه حائز اهمیت است و باید به قداست و ارزش یک زن در جامعه اهمیت داده شود.

عاملی تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت در جامعه توجه به شخصیت زن و مادر است به گونه‌ای که یک جامعه در گرو رهنمودها و فداکاری‌های یک مادر بتواند به مرحله‌ای قابل توجه از رشد و شکوفایی دست ساید و این موضوع نیازمند احیای نقش مادر در جامعه است.

وی اظهار کرد: اجنبی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که ورود مادر به عرصه فرهنگ بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل است که نقشه‌های زیادی برای کمرنگ جلوه دادن این نقش دارند که باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عواطف مادری به یک ثروت عظیم و بالقوه در جامعه دست یابیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار