رفع تصرف 190 هکتار از ارضی ملی دراستان

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی در محدوده شهرهای استان رفع تصرف شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۳۴۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
حمیدرضا پیمان جو در نشست کارگروه مبارزه با زمینرفع تصرف از ۱۹۰ هکتار ارضی ملی درمحدوده شهر‌های استان خواری استان گفت: سال گذشته با تلاش و پیگیری یگان حفاظت راه و شهرسازی ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی تصرف شده در محدوده شهر‌های استان توسط سودجویان رفع تصرف شد.
وی با بیان اینکه یگان حفاظت راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد سال ۹۵ با هدف صیانت و حفاظت از اراضی ملی و دولتی در محدوده شهر‌های استان ایجاد شد، عنوان کرد: این یگان بدون هیچ تعارفی به وظایف خود عمل می‌کند و با هیچ کسی تعارفی ندارد.
پیمان جو بیان کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی در محدوده شهر‌ها در شهرستان‌های ۸ گانه استان فعال بوده و در زمینه عملکرد جزو ۴ استان برتر کشور است.
مسئول حقوقی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز با تشریح عملکرد این سازمان در زمینه جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مسکونی افزود: تلفن ۱۳۱ در این زمینه آماده هرگونه گزارش از سوی مردم است.
مهدی کشاورز بیان کرد: سال گذشته جهاد کشاورزی از ۲۹۰ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مسکونی و امسال نیز از ۷۹ مورد جلوگیری کرد و این موارد صورتجلسه شدند.
وی با اشاره به اینکه افرادی که بعد از شناسایی مجدد به کار ادامه دادند به دادگستری معرفی شدند، ادامه داد: در ۳ ماهه نخست امسال برای ۲۵ مورد تشکیل پرونده و ۲۰ مورد نیز دیوار تخریبی داشتیم.
ارسال نظرات