خبرهای داغ:
قاسمی گفت: نقطه ضعف ما نسبت به دوره های قبل بی اعتمادی مردم به نظام و بخشی از حاکمیت است بر همین اساس خبرنگاران سهم مهمی در امیدبخشی به جامعه دارند و این بخشی از فعالیت رسانه هاست.
کد خبر: ۹۰۴۴۳۶۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج قزوین، عصر سه شنبه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با همکاری روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) و سازمان بسیج رسانه استان و با حضور مسوولان سپاه و جمعی از اهالی رسانه استان در سالن بانو پارک هشت بهشت برگزار گردید.
سرهنگ قاسمی معاون سیاسی سپاه کل کشور و مدیر مسوول هفته نامه صبح صادق در این مراسم بیان کرد: خبرنگار باید داده های آماری و ذخیره ذهنی بالایی داشته باشد تا با این ظرفیت ها بتواند در بیان حقایق، بهترین تصمیم را اتخاذ نماید.
وی در خصوص جنگ اقتصادی موجود گفت: دشمن با بسیج همه امکانات و استراتژی خاص به دنبال این جنگ پرقدرت است که از امروز اولین فشارهای اقتصادی شروع شد.
مدیرمسوول هفته نامه صبح صادق اظهار کرد: استراتژی جنگ پرشدت مادون نظامی آمریکا، نشان دهنده این امر است که جنگ نظامی اتفاق نیفتد و بر همین اساس فشارها و تحریم های اقتصادی را راهی برای بروز مشکلات در جامعه ایران انتخاب گرده اند.
قاسمی عنوان کرد: برای برون رفت از این تحریمها، انسجام و وحدت لازم است تا بامدیریت صحیح این مراحل را پشت سر بگذاریم.
وی افزود: نقطه ضعف ما نسبت به دوره های قبل بی اعتمادی مردم به نظام و بخشی از حاکمیت است بر همین اساس خبرنگاران سهم مهمی در امیدبخشی به جامعه دارند و این بخشی از فعالیت رسانه هاست.
باید زیرساخت های جامعه در بخش
تمرکز اقتصادی است با استفاده از ظرفیت های داخلی تقویت شود که تا امروز به خوبی احیا نشده پس باید نقش خودمان را خوب ایفا کنیم تا در این مرحله نیز با سربلند میدان باشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها