خبرهای داغ:

برنامه ریزی همایش روز جهانی مساجد در هندیجان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان گفت:مساجد مرکز ترویج اسلام و قرآن وپایگاه محکمی در برابر مستکبران جهان است که به همین منظورهمایش روز جهانی مساجد وتجلیل از خادمین وهیات امنای مساجد و روحانیون فعال در مساجد شهری و روستایی هندیجان به همراه پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی وهنری وهیات های مذهبی در شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۳۸۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درهندیجان ،جلسه هماهنگی همایش روز جهانی مساجد در دفتر امام جمعه هندیجان با حضور فرمانده ناحیه سپاه ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات و معاونت های ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ساداتی در جمع مسئولان محلی اظهار کرد:مساجد سنگر مقدسی هستند که جوانان خوبی را با فرهنگ سازی مناسب جذب خود می کند که موجب تقویت و ترویج قرآن و اسلام ، احادیث و راه وروش اهل بیت (ع)است به همین منظور این همایش در جهت ارج گذاشتن به شهادت رسیدن جمعی از نماز گزاران در مسجد الاقصی است که رژیم جعلی صهیونیست دست به جنایت بر علیه مسلمانان فلسطینی شدند.

وی افزود:تقدیر از عوامل فعال در مساجد یکی از اقدامات تاثیرگذار است که موجب تشویق دیگران در این راه مقدس است و خدمت در مساجد و حسینیه ها و هیات های مذهبی بهتر ین ذخیره آخرت برای هر فردی به حساب می آید .

وی بابیان استقرار روحانیون در مناطق محروم روستایی هندیجان گفت:در بعضی از روستاها خانه عالم احداث شده که با این احداث ساختمانی تعدادی از روحانیون در مناطق محروم روستای مستقر و مشغول فعالیت های دینی در مساجد و حسینیه های این مناطق شده اند و امیدوارم با همکاری مسئولان تعداد خانه های عالم اضافه بشود تا راحت تر روحانیون در روستاها فعالیت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها