خبرهای داغ:
به مناسبت روز خبرنگار بوستان "خبرنگار" در اهواز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۳۸۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، به مناسبت روز خبرنگار و برای زنده نگه داشتن یاد شهدای خبرنگار به همت خانه مطبوعات خوزستان، شهرداری کلانشهر اهواز و شورای شهر اهواز بوستان «خبرنگار» امروز در اهواز افتتاح شد.

در این مراسم محمدجعفر فلسفی با اشاره به نامگذاری این بوستان به نام «خبرنگار» اظهار داشت: این بوستان در مساحتی بالغ بر 8 هزار متر مربع احداث شده و می‌تواند برای تفریح و اجرای برنامه‌های مختلف برای اصحاب رسانه نیز باشد.

وی افزود: استانداری خوزستان و سازمان آب و برق استان به دنبال احداث دو سد در رودخانه کارون برای بالا آمدن آب رودخانه هستند و با اجرایی شدن اقدامات لازم برای بالا آمدن رودخانه، این بوستان یکی از بهترین نقاط تفریحی شهر می‌شود.

رئیس شورای شهر اهواز خبرنگاران را پایه‌گذاران بسیاری از اتفاقات خوب فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خواند و بیان کرد: همه تلاش خود را برای تقویت شرایط این قشر و جریان رسانه‌ای به‌کار می‌گیریم همچنین تحقق این امر نیازمند همکاری مسئولان استان و پیگیری قول‌های آن‌ها نیز است.

وی با اشاره به این امر که خبرنگاران برای رساندن صدای مردم به گوش مسئولان تلاش بسیاری می‌کنند، تصریح کرد: بخشی از تقویت جریان رسانه‌ای به خود رسانه‌ها به عنوان اصل باز می‌گردد و شناسایی نقاط قوت و ضعف شهر توسط رسانه‌ها، مقدمه‌ای برای پیشرفت است.

همچنین حسین حسین‌نژادیان رئیس خانه مطبوعات استان خوزستان نیز در این مراسم گفت: شهرداری و شورای شهر اهواز همکاری خوبی برای رونمایی از این بوستان با مجموعه خانه مطبوعات داشتند و امیدواریم این بوستان با همفکری همه رسانه‌ها و ادارات مربوطه مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است بوستان خبرنگار در بلوار ساحلی غربی، پشت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، حد فاصل پل سفید و پل سلمان فارسی واقع شده است.

انتهای پیام/ح

ارسال نظرات
پر بیننده ها