نمایشگاه آثار هنری هنرمندان کارتونیست ۶۴ کشور جهان از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ماه ۹۷ در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به نمایش عموم درآمد.
کد خبر: ۹۰۴۴۳۹۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اعلام این خبر گفت: سال گذشته به همت مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری و گروه هنر‌های تجسمی روایت فتح مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر با عنوان پایان یک داعش برگزار شد که در آن ۸۷۰ هنرمند از ۶۴ کشور جهان با ارسال ۲۱۲۰ اثر حضور پیدا کردند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان کارتونیست استان، تصریح کرد: از چند سال گذشته با توجه دادن به این هنر و تأسیس خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان با مشارکت و حضور بسیار خوب هنرمندان توانمند در کنار کشف، جذب و پرورش استعداد‌های جوان شاهد روند رو به رشدی در این هنر بسیار مهم و تأثیرگذار در استان بوده ایم که حضور و موفقیت هنرمندان کارتونیست کردستانی در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی مؤید این موضوع است.

وی افزود: در این مسابقه نیز هنرمندان کردستانی حضور پررنگی داشتند و آثار دو هنرمند کارتونیست کردستانی وحید رحیم بخش از شهرستان قروه و آزاد محمدی از سنندج به بخش نهایی و نمایشگاهی این جشنواره راه پیدا کردند.


وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۳۵ اثر برتر از ۳۵ هنرمند با آثار دو هنرمند توانمند کردستانی در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به نمایش درآمده و تا ۲۰ مرداد ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات