به درستی که خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی ،تحولات سیاسی و بین‌المللی اند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه "تعهد" ، "صداقت" و "امانت‌داری" تعریف کنند.
کد خبر: ۹۰۴۴۳۹۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت 17مردادسالروز شهادت خبرنگار جمهوری اسلامی شهید محمود صارمی در مزار شریف افغانستان و گرامیداشت روز خبرنگار نماینده مقام معظم رهبری آیه الله طبرسی و اسلامی استاندار مازندران پیام مشترکی برای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران استان صادر کردند؛

در پیام آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران , ضمن تبریک روز خبرنگار و پاسداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه آمده است : به درستی که خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی ،تحولات سیاسی و بین‌المللی اند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه "تعهد" ، "صداقت" و "امانت‌داری" تعریف کنند.

در ادامه این پیام آمده : دنیای امروز، عصر تبادل اطلاعات و انتشار سریع اخبار است و در این میان، جامعه ای توسعه یافته تلقی می شود که بتواند در کنار شاخصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... بر معیار آگاهی بخشی عمومی، اطلاعات و در حقیقت عنصر "دانایی" تاکید کند.

همچنین در پیام استاندار مازندران ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهید والامقام عرصه خبر محمود صارمی که بدست گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید , آمده است : مازندران براي رشد و توسعه پايدار به قلم خبرنگاران پويا ، سرزنده ، خداترس و آگاه نيازمند است

مهندس اسلامي در این پیام تاکید کرد : امروز كه استكبار جهاني به جنگ فرهنگي و اقتصادي با ما آمده , اين قلم افسران و سربازان هوشمند و فداكار جنگ نرم است كه مي تواند در اين كارزار و نبرد رسانه اي بيانگر حقانيت و مظلوميت انقلاب اسلامي و مردم فداكار ايران اسلامي باشند .

در ادامه این پیام آمده است : اميدوارم خبرنگاران با نگاه نقاد و موشكافانه با صداقت , عدالت و اطلاع رساني صادقانه در چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي زمينه تقويت اعتماد و اميد را در جامعه فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها