خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان:
فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان با اشاره به تحولات اخیرمنطقه وکشورمان گفت: هرروز که ازعمر این نظام مقدس می گذرد دشمن با برنامه های پیچیده تری وارد عرصه می شود.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۱۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، احمد برسلانی فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) در جمع رزمندگان گردان تکاور این یگان حضور یافت.

در این دیدارکه در فضایی صمیمانه صورت پذیرفت احمد برسلانی با اشاره به تحولات اخیرمنطقه وکشورمان خاطر نشان کرد: هرروز که ازعمر این نظام مقدس می گذرد دشمن با برنامه های پیچیده تری وارد عرصه می شود.

وی تصریح کرد: مشکلاتی که در رزوهای اخیر جامعه را ملتهب کرده در راستای برنامه ریزی دشمن وعمدتا در غالب عملیات روانی ساماندهی شده است .

وی افزود : امروز می بینیم که دشمن تا کجاهای جامعه را برای جولان دادن هدف گیری کرده بود وهشدارهای مکرر امام خامنه ای (مدظله)از سالها پیش نشانگر دقت نظر واشراف ایشان بر نحوه عملکرد آنان بود .

فرمانده تیپ  12  در ادامه با اشاره به بصیرت ملت در بسیاری از این برنامه هاخاطر نشان کرد: مردم همیشه پای نظام بود ه اند واین را بارها وبارها ثابت کره اند.

برسلانی خاطر نشان کرد: باید بپذیریم که دشمن در داخل جامعه بر روی نفوذ پذیری بعضی  از مسئولین حساب ویژه ای باز کرده است .

وی تصریح کرد :امام خامنه ای چندی قبل کشور را در حال عبور از یک پیچ تاریخی دانستند وامروز می توانیم به ابعاد این پیش بینی درست پی ببریم.

فرمانده تیپ  12  با اشاره به حافظه تاریحی مسلمانان گفت : افرادی مثل مختار جامعه ای را تا شب پیروزی به پیش بردند واین خواص وبزرگان  مرعوب وفریب خورده بودند که با پشت کردن به نصایح واوامر رهبرشان بجای جشن پیروزی سرشان را تقدیم دشمن کردند.

فرمانده تیپ  12  خاطرنشان کرد: چیزی که دشمنان وبدخواهان نظام همواره از محاسبه آن عاجزند وهربار تیرشان با خاطر وجود همین نعمت الهی به سنگ می خورد وجود نیروهای مومن وپای کار انقلابیست که اهل فکرو عمل اند وهرکجا که لازم باشد پای این نظام ایستاده اند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها