خبرهای داغ:
دانشگاه قرآن و حدیث از بین علاقمندان به تحصیلات دانشگاهی در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، روانشناسی، فقه و حقوق اسلامی به شیوه آموزش الکترونیکی (مجازی) دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۳۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از آغاز ثبت نام در مقطع کارشناسی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خبر دادو افزود: دانشگاه قرآن و حدیث از بین خواهران و برادران علاقمند به تحصیلات دانشگاهی در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، روانشناسی، فقه و حقوق اسلامی برای ورودی مهرماه و به شیوه آموزش الکترونیکی (مجازی) دانشجو می‌پذیرد.
مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث استان سمنان گفت: زمان ثبت نام از روزدوشنبه ۱۵ مرداد ماه و بمدت یک هفته ادامه داشته و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش کشور نسبت به دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام اقدام نمایند.
وی خاطر نشان کرد: شرایط جذب دانشجو در این دوره بدون کنکور، بدون آزمون ورودی و صرفاٌ بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی) است و در پایان، مدرک رسمی کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فارغ‌التحصیلان اعطا خواهد شد، تحصیل در این شیوه کاملاً به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه اینترنت است؛ لذا متقاضیان می‌توانند بدون محدودیت زمان و مکان از محتوای دروس بهره‌مند شوند، داشتن دیپلم دوره چهار ساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه اخذ شود و یا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) و یا سطح یک حوزه برای تمامی متقاضیان الزامی است.
مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث استان سمنان یادآور شد: کد رشته‌های تحصیلی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، رشته علوم قرآن وحدیث باکد ۳۲۸۴۰، رشته روانشناسی با کد ۴۹۰۴۴، رشته فقه و حقوق اسلامی با کد ۳۲۸۴۱ می‌باشد.
ابراهیمی افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر می‌توانند به نشانی سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث (شماره تماس ۰۲۱۵۱۲۹۰) و یا به موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود (شماره تماس ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲) مراجعه و یا تماس حاصل نمایند.
مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث در استان سمنان گفت: دانشگاه قرآن و حدیث در هراستان یک نمایندگی دارد که موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث در استان سمنان می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها