خبرهای داغ:
به مناسبت روز خبرنگار منتشر شد؛

پیام تبریک فرمانده سپاه نینوا به اصحاب رسانه

سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۳۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن 17 مرداد ماه  یادآور رشادت،حماسه ومظلومیت و نقش بی بدیل اصحاب رسانه در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و نمایش اقتدار و منزلت و اهداف نورانی انقلاب اسلامی به تمامی جهانیان را به محضر آحاد خبرنگاران بصیر، مومن و انقلابی  و تکلیف محور استان گلستان تبریک عرض مینمایم.

 بدون شک فعالان عرصه خطیر رسانه به عنوان پیش قراولان مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی برعلیه انقلاب اسلامی هستند؛ زیرا مهم ترین ابزار درجنگ نرم ، رسانه است و لذا
ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظلله العالی)
نقد و نظارت، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف و وظیفه طرح و تبادل آرا و افکار در جامعه را
سه وظیفه عمده مطبوعات و رسانه ها البته در چارچوب شرع مقدس اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران میدانند .

پر واضح است بر اساس  تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این برهه از زمان شناساندن و چشاندن مزه شیرین خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی به آحاد ملت شریف ایران در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و ناکام گذاشتن اسکتبار جهانی و ابر رسانه های جبهه ی غرب که وابسته به صهیونیست جهانی هستند ، از مهم ترین وظایف و رسالت اصحاب رسانه می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی بویژه شهدای مظلوم عرصه رسانه ، برای تمامی فعالان رسانه ای مومن و فهیم و انقلابی استان گلستان موفقیت و خدمت صادقانه و با بصیرت و تعهد آرزومندم و دوام این توفیقات را از درگاه ایزد منان مسئلت مینمایم .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار