جشواره مالک اشتر در کانون شهید سبحانی کرج با معرفی رده‌های برتر، حوزه ها و پایگاه‌های نمونه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۹۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سردار مهوری نماینده فرمانده کل سپاه در هفتمین جشنواره مالک سپاه استان البرز که در کانون شهید سبحانی کرج با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، مدیران برتر و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: انتخاب فرماندهان، مسئولان موفق‌ و معرفی الگوهای سازمانی و رده‌های برتر بسیج و سپاه در سطح استان که در طول یکسال با انجام کارهای گروهی و جمعی موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده‎اند از اهدف برگزاری این جشنواره است.

هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شد

وی بیان‌داشت: این جشنواره در واقع نتیجه تلاش‎ها و مجاهدت‎هایی است که در سطح سپاه و بسیج استان البرز صورت گرفته که باید مورد تقدیر قرار گیرند.

سردار مهوری با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، تصریح‌کرد: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به این که مسئولیت فوق العاده دفاع از انقلاب اسلامی برعهده سپاه پاسداران است،گفت: جشنواره مالک اشتر نتیجه مراقبت و نظارت سازمانی برعملکرد فردی و سازمانی است.

وی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب می فرمایند: کار اشراف مانند یک مانیتور جلوی چشم ماست که همه واقعیت ها را روشن می کند.

سردار مهوری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که  گزارش اشراف بایستی  بهنگام،جهت دار،متقن و حاوی آمار و ارقام باشد.

صبح امروز در هفتمین جشنواره مالک اشتر که در کانون بسیج شهید سبحانی  ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزار شد موفق ترین رده های  سپاه امام حسن مجتبی(ع) معرفی شدند. 

ارسال نظرات