خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع اصحاب رسانه:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز جنگ نرم همه را تهدید می‌کند و این شما هستید که در جبهه جنگ نرم با بیان حقایق و رسوایی ستمگران و احیای حق به گونه‌های مختلف این مبارزه را ادامه می‌دهید.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۹۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار مدیران و خبرنگاران رسانه‌های خراسان جنوبی ضمن بزرگداشت یاد شهیدان صارمی و ناصری و روز خبرنگار، اظهار کرد: شرط هر کاری آگاهی است و نباید جهل وجود داشته باشد و رسانه‌ها چه به صورت مکتوب و چه به صورت مجازی جامعه را باید به روز و آگاه نگه‌دارند.

 وی با اشاره به اینکه تاریخ‌نویسان در زمان خود و برای آیندگان کار مهمی انجام داده‌اند، افزود: مهم بودن کار به این جهت است که هم در جنبه مثبت و هم در جنبه منفی تاثیر دارد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کسانی که تاریخ را نوشتند، صداقت به خرج دادند و به حق تاریخ را نوشتند اگر ثوابی برای کسی داشته باشد در ثواب آن شریک هستند و کسانی که به ناحق نوشتند و باعث ایجاد گناه شده‌اند در گناه آنها شریک هستند.

 آیت الله عبادی با اشاره به اینکه خبرها به روز و لحظه‌ای مخابره می‌شوند، افزود: خبرنگاری اهمیت امانت‌داری است که برای جامعه انجام می‌دهید و این امانت، آگاهی‌ جامعه است که به مردم می‌رسد و مردم تغذیه می‌شوند.

 وی افزود: انسان همان‌طور که از نظر جسمانی به آب، غذا و هوا احتیاج دارد و باید سالم باشد و اگر ناسالم باشد بدن انسان نسبت به آن عکس العمل نشان می‌دهد اما گوش و چشم هر چیزی را که ببیند و بشنود آن را به طور کامل دریافت می‌کند و نسبت به سالم و ناسالم بودن آن عکس العمل نشان نمی‌دهند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به آنچه که به جامعه داده می‌شود دقت شود، گفت: اهمیت دقت در شنیده‌‌ها و دیده‌ها  از اهمیت آب و غذا بیشتر است.

آیت الله عبادی با اشاره به روایات، خاطرنشان کرد: انسان به خوردنی‌های خود توجه دارد اما به آنچه که به قلبش وارد می‌شود، تفکر او را می‌سازد و به شنیده‌ها و دیده‌ها اهمیت نمی‌دهد و توجه ندارد.

 وی افزود: جامعه باید آگاه به واقعیات باشد و اگر واقعیت وجود نداشته باشد جامعه مسموم می‌شود.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه گفته‌های افراد امانت هستند و نباید کم و زیاد شوند، گفت: امروز با یک جبهه جنگ نرم مواجه هستیم و اهمیت موضوع بیشتر است و شهدایی مانند شهید ناصری و صارمی جان خود را در این راه گذاشتند.

آیت الله عبادی خاطر نشان کرد: امروز جنگ نرم همه را تهدید می‌کند و این شما هستید که در جبهه جنگ نرم با بیان حقایق و رسوایی ستمگران و احیای حق به گونه‌های مختلف این مبارزه را ادامه می‌دهید.

 وی با اشاره به اینکه جنگ نظامی مقدمه‌ای است که ابتدا سرزمین‌ها را اشغال کنند و بعد در فکر و ذهن مردم نفوذ کنند، افزود: جنگ نرم بی واسطه است و دشمن به طور مستقیم در افکار و اذهان مردم نفوذ می‌کند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در جنگ نظامی می‌توان با یک پاتک همه چیز را پس گرفت، گفت: در جنگ نرم اگر افکار و عقاید مردم عوض شود دیگر نمی‌شود آن را پس گرفت و کار شما خبرنگاران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار و یک کار خدایی است و با هیچ چیز عوض نکنید.

آیت الله عبادی خطاب به خبرنگاران گفت: شما می‌توانید از حق مردم دفاع کنید و یک جهاد مقدس است و در این راه ثابت قدم حرکت کنید.

وی در پاسخ به درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده خبرنگاران در این دیدار، گفت: دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اختیارات و وظایفی که دارد همان‎طور که شما پیام انقلاب، نظام و مسئولان را به گوش مردم می‌رسانید، تلاش خواهد کرد پیام شما را به گوش مسئولان برساند.

 منبع: خاورستان

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها