فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: فعالان و تلاشگران حوزه خبرنگاری را توصیه به رعایت صداقت و انصاف، هدایت گری، تعهد و انصاف، ایجاد انسجام و همدلی، پرداختن به مطالبات ومشکلات مردم، امانتداری و شجاعت ،دوری از جناح بندی های سیاسی و شاخصه های خبرنگار انقلابی کردند.
کد خبر: ۹۰۴۴۵۵۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛صبح امروز و به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، طی نشست صمیمی باحضور فرمانده ومسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با جمعی ازفعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی،با اهدای لوح سپاس از آنان تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ رشیداکبری گفت:یک خبرنگار درصورتی جایگاه ارزنده‌ای درجامعه دارد که از شاخصه‌ها و ویژگی‌های صداقت ، راستگویی و هدایت‌گری برخوردار باشد.

وی درخصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: خبرنگاران همواره باالگو گیری از شهدای خبرنگار نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه دارند بگونه‌ای که هدایت افکارعمومی یک اجتماع درانتشار خبر و خبررسانی بر عهده دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان  بیان داشت:خبرنگاران متعهد به اصول خبرنگاری مجاهدان تلاشگر در عرصه جنگ نرم با دشمن مبارزه کرده و نقش اصلی اصحاب رسانه مبارزه با اشخاصی  است که از بی اطلاعی مردم سوء استفاده می کنند.

وی افزود:بایدتلاش کرد نقش  و وظایف خبرنگار را در جامعه برای مردم تشریح کرد و خصوصا برای نسل جوان شناسانده شود و از تمام ظرفیت های موجود که در تاثیر گذاری و هدایت جامعه نقش دارند بهره مند شویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:خبرنگاران کمتر از کار معلمان نیست و یک خبرنگار می تواند معلم جامعه باشد و همانطور که معلم می تواند یک فرد را در جامعه رشد دهد خبرنگار هم می تواند با قلم خود و در راه رضای خدا ، فرد و یا جامعه را رشد و تعالی دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات