فرمانده یگان امنیتی سپاه الغدیر بر لزوم هوشیاری مردم و عمل با بصیرت و آگاهی جهت عدم سوء استفاده دشمنان انقلاب تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۵۶۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در گفتگو با خبرگزاری بسیج یزد گفت:بحمد لله مردم غیور و سلحشور ایران پشتیبان نظام و انقلاب هستند و دشمنان زالو صفت نمی‌توانند با نقشه‌های شومشان مردم را رودروی نظام و انقلاب ما قرار بدهند.
زارع کمالی  بر بر لزوم هوشیاری مردم و عمل با بصیرت و آگاهی جهت عدم سوء استفاده دشمنان انقلاب تأکید کرد و گفت:استکبار جهانی در رأس آن آمریکا و اسرائیل به واسطه شکست‌هایی که در منطقه خورده است همچون مار زخمی است و حقد و کینه انقلاب اسلامی را بر دل دارد و تلاش می‌نماید تا امنیت و ثبات کشور را برهم بزند که البته با بصیرت، بینش و آگاهی ملت ایران موفق نخواهد شد.
وی با اشاره به مردمی بودن انقلاب ما، بیان داشت: مردم ما حتی کسانی که انقلابی هم نیستند به این نظام و انقلاب علاقه دارند و می‌دانند که اگر این نظام و انقلاب خدای نکرده به دست ضد انقلاب بیافتد وضعیت کشور ما از سوریه و عراق هم بدتر خواهد شد که البته این خواسته دشمنان انقلاب است.
ارسال نظرات