نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس، گفت: اینکه امیدواریم برداشت اعتبارات از پروژه راه قزوین_الموت_تنکابن در هیات دولت مطرح نشود زیرا حق مردم استان قزوین ضایع می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۰۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدحمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پروژه راه قزوین_الموت_تنکابن اظهار داشت: پروژه راه قزوین_الموت_تنکابن مسیری را برای ارتباط با استان‌های شمالی کشور ایجاد می‌کند که مسیر ترافیکی فعلی را کاهش می‌دهد و از نظر محیط زیستی، سوخت و کاهش زمان ماندن در ترافیک در روزهای تعطیل را کاهش می‌دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال 82 در  سفر مقام معظم رهبری به قزوین این پروژه جزء مصوبات بود، گفت: این پروژه از ابتدا اعتبار لازم را داشته و تعداد پروژه‌هایی که این شرایط را داشته‌اند بسیار معدود است و همیشه پروژه مصوب می‌شود سپس اعتبارات لازم را دریافت می‌کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اخبار نگران کننده‌‍‌ای شندیده می‌شود که مقرر است در هیات دولت 50 میلیارد تومانی از بودجه برداشته به پروژه‌ تونل سازی در استان اصفهان تخصیص داده شود، ادامه داد: در شرایط فعلی برداشت اعتبار از پروژه تصمیم درستی نیست.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر باید موانع اجرای پروژه را قزوین_الموت_تنکابن که آغاز شده است برداشته شود، عنوان کرد: بعد از گذشت حدود 15 سال اجرای پروژه تبدیل به مطالبات مردم شده است و نباید اعتبارات آن به پروژه دیگری اختصاص داده شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه امیدواریم برداشت اعتبارات از پروژه راه قزوین_الموت_تنکابن در هیات دولت مطرح نشود زیرا حق مردم استان قزوین ضایع می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه یک پروژه ملی محصوب می‌شود و با توجه به مطالعاتی که انجام شده، مزایی که دارد و صرف هزینه‌ها تا کنون بهتر است که پروژه اولویت داشته باشد.

ارسال نظرات