استاندار استان مركزي گفت: ایجاد زیرساخت های اینترنت و تلفن همراه در روستاها از برنامه های اولویت دار دولت است و نصب آنتن های مخابراتی در مکان هایی که سود بیشتری برای اپراتورهای به همراه دارد از مهمترین عوامل ضعف این سامانه ها در روستاها محسوب می شود.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۱۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

سید علی آقازاده استاندار استان مركزي در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با بيان اينكه جلسات ستاد به صورت منظم برگزار شده گفت : 12 نشست ستاد اقتصاد مقاومتی امسال در این استان برگزار شده که با اجرایی شدن بیشتر مصوبات، مرحله عملیاتی این نشست ها در استان آغاز شده است.
وی ادامه داد: با توجه به کمبود آب و بارندگی در سال جاری، مردم استان مرکزی با صرفه جویی در مصرف انرژی همکاری مناسبی با دستگاه های خدمت رسان در این حوزه داشته و امید است با افزایش این همکاری ها زمینه رفع خاموشی ها و مدیریت بهینه آب فراهم شود.
استاندار مرکزی از تغییر ساعت کار ادارات استان مرکزی از 20 مردادماه خبر داد و گفت: از شنبه هفته آینده ادارات ساعت آغاز فعالیت اداری استان همانند گذشته از ساعت هفت و سی دقیقه صبح خواهد بود.
آقازاده در ادامه سخنان خود با یادآوری اختصاص یک هزار میلیارد ریالی بر اساس بند (و) تبصره پنج قانون به اوراق تسویه در کشور گفت : اختصاص این اعتبار به اوراق، فرصت مناسبی برای تسویه بدهی دستگاه های استانی به پیمانکاران بوجود آمده كه اين دستگاهها نسبت به ارائه اين اسناد اقدام لازم را داشته باشند.
استاندار مرکزی همچنين با تقدير از عملكرد شركت گاز استان در ارائه خدمات گفت: حدود10 هزار کیلومتر لوله گذاری جهت انتقال گاز طبیعی در سطح استان مركزي انجام شده است و 100 درصد جمعیت شهری و تمامی روستاهای بالای 20 هزار نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.
آقازاده افزود: 100 درصد سوخت مورد نیاز نیروگاه شازند به عنوان پرمصرف ترین صنعت استان مرکزی زمستان سال گذشته برای کاهش آلودگی هوای شهرستان اراک تامین شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایجاد زیرساخت های اینترنت و تلفن همراه در روستاها از برنامه های اولویت دار دولت است و نصب آنتن های مخابراتی در مکان هایی که سود بیشتری برای اپراتورهای به همراه دارد از مهمترین عوامل ضعف این سامانه ها در روستاها محسوب می شود.

ارسال نظرات