دبیر مؤتلفه کرمان

مفهوم متعالی حق‌گویی و حقیقت نمایی جایگاه خبرنگار است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت: در راستای تعالی مفهوم حق‌گویی و حقیقت نمایی جایگاه عظیم الشأن تمامی خبرنگاران شهید را گرامی می‌داریم
کد خبر: ۹۰۴۴۶۲۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛احمدعلی مقدم، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان با صدور پیامی با اشاره به روز تجلیل از مقام خبرنگار و به‌ویژه خبرنگاران شهید این روز را به فعالان رسانه تبریک گفت. متن پیام وی به شرح زیر است:

در حالی هفدهم مرداد ماه یادآور شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار نامیده شده است که اعطای این موهبت الهی به قلم افرادی که شرف سوگند الهی را در برداشته باشد به کمتر کسی اعطا شده است.

به آن میزان جایگاه اصحاب قلم ارجمند است که خطاب سوگند الهی قرار گرفته‌اند و این نشان از حساسیت مقام رفیع آگهی بخشان جامعه دارد آنان که در قامت حرفه و جایگاه رسانه با رعایت چارچوب‌های اخلاقی راویتگر حق و حقیقت هستند و رهنمون انسان‌ها از جهل و ناآگهی به روشنای گوارای آگاهی و اطلاع هستند.

این روز را غنیمت شمرده و مقام خبرنگار و فعالان عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی را تجلیل می‌کنیم و در راستای تعالی مفهوم حق‌گویی و حقیقت نمایی جایگاه عظیم الشأن تمامی خبرنگاران شهید را گرامی می‌داریم و به‌ویژه ۵ شهدایی که علاوه بر مقام یافتن در مقام قرب الهی که با ایثارگری که در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند علاوه بر آنان روایتگر خلق حماسه بی‌نظیر رزمندگان دلیر اسلام بودند و با پرده برداشتن از وارونه نمایی رسانه‌های غربی چهره حقیقت را معرض جهانیان گذاشتند و اخبار جبهه را در آیینه تماشای حقیقت گذاشتند.

در دنیایی به سر می‌بریم که جنود شیطان در تلاشند با وارونه نمایی حقایق خوراک فکری شیطانی به خورد جوامع دهند این زمان است که نقش فعالان عرصه رسانه به‌مثابه نقش رسولان الهی دست خلق را گرفتن و پا به پا بردن آن‌ها از دالان‌های جهالت به روشنای حق و حقیقت است.

جای دارد یادی کنیم از خبرنگاران شهیدی که نامشان بر پیشانی فعالان این عرصه در تلألو است شهیدحسن باقری، شهید بهرام محمدی‌فرد، علیرضا افشار، شهید سپهر ساجدی، شهید سیّدمهدی میرافضلی، شهید عبدالوهاب شهرانی، شهید ابوالقاسم اخوان و... آنان که آبروی این قشر شریف را خریدند و در جان‌نثاری برای ارزش‌های انقلاب از بذل جان دریغ نکردند به ارواح مطهر همه این شهدا درود می‌فرستیم و تحییات الهی توشه راهشان باد.

در راستای بزرگداشت مقام رفیع روایتگران حقیقت روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و به ویژه خانواده شهدای خبرنگار تبریک عرض کرده و دوام توفیق آنان را در عرصه آگاهی‌بخشی به جامعه از خداوند منان مسألت دارم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار