خبرهای داغ:
در پنجمین دوره بازآموزی مربیان مهد مساجد مطرح شد:
جانشین فرماندهی سپاه استان صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در این برهه از تاریخ انقلاب مردم ما نیاز به اتحاد بیشتر و ایجاد پویایی و امید و نشاط در جامعه دارند و این با همدلی و اتحادی محقق می شود که زنان جامعه ما بار روانی تحمیل های دشمن را به دوش نکشند و آن را پمپاژ نکنند چون القای حس نا امیدی از خود نامیدی بسیار سخت تر ودردناک تر است.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۴۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به همت بسیج جامعه زنان استان قزوین پنجمین دوره بازآموزی مدیران و مربیان مهد قرآنی و تربیتی مساجد در ساختمان شهید حفظ الله عابدینی سپاه صاحب الامر عج برگزار شد.
سرهنگ برزگر جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین  در این  برنامه  گفت: همه تلاشها برای یک تربیت صحیح است و تربیت اسلامی و قرآنی و دینی بهترین تربیت های بشری محسوب می شود و مدیران و مربیان مهد مساجد در این راستا عملکرد ارزنده ای داشته اند و این عمل نیک باید فراگیر شود.
برزگر عنوان داشت: نقش امروز زنان در حمایت از تولید ملی بسیار تعیین کننده است و در طول تاریخ انقلاب و گذشته این امر ثابت شده است و یکی از وظایف مربیان مهد ها تربیت افرادی ست که خودباوری و اتکا به خود در انها بیش از سایرین باشد و این امر قطعا در آینده نتیجه مطلوبی به دنبال خواهد داشت.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) تاکید داشت: در این برهه از تاریخ انقلاب مردم ما نیاز به اتحاد بیشتر و ایجاد پویایی و امید و نشاط در جامعه دارند و این با همدلی و اتحادی  محقق می شود که زنان جامعه ما بار روانی تحمیل های دشمن را به دوش نکشند و آن را پمپاژ نکنند چون القای حس نا امیدی از خود نامیدی بسیار سخت تر ودردناک تر است.
سرهنگ برزگر یادآور شد: قرآن به تربیت اهمیت ویژه ای قائل است و کار پسندیده مهد های مساجد که در این راستا فعالیت می کنند و افرادی با رویکرد قرآنی و اسلامی و اخلاق دینی تربیت می نمایند خود یک ایجاد روحیه خوب برای دوستان و ایجاد نا امیدی برای دشمنانمان دارد، چون دشمن دقیقا تربیت و قرآنی بودن و مسجد محور بودن نوجوانان و جوانان ما را هدف قرار داده است.
1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها