خبرهای داغ:
قائم مقام شهردار قم خبر داد

ارسال ۱۰۰ اثر برای ساخت المان خبرنگار/نرم‌افزار رصد اخبار شهرداری تولید می‌شود

قائم مقام شهردار قم گفت: ۱۰۰ طرح برای ساخت المان خبرنگار به جشنواره مشخصی ارسال شده است تا آثار در این جشنواره مورد داوری قرار گیرد و در نهایت المان مورد نظر در میدان قلم نصب شود.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۴۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
ارسال ۱۰۰ اثر برای ساخت المان خبرنگار/نرم‌افزار رصد اخبار شهرداری تولید می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابراهیم معتمدی ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه نیازمند نقد منصفانه است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف اهالی رسانه جریان‌سازی است که در قم کمتر به آن توجه شده است هر چند این موضوع می‌تواند در حوزه مدیریت شهری کاربرد‌های بسیاری را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه شهرداری به دنبال ارائه سیستم نظام‌مندی برای انتقال اخبار هستیم، اضافه کرد: تا دهه فجر از این نرم‌افزار رونمایی می‌شود تا بتوانیم در پاسخ‌گویی به اصحاب رسانه روند متفاوت و مناسبی را دنبال کنیم، در این نرم‌افزار وابسته به اخبار و انتقاداتی که مجموعه‌های رسانه‌ای مختلف از شهرداری خواهند داشت حمایت‌های متفاوتی از این مجموعه‌ها خواهیم داشت.

قائم مقام شهردار قم خاطرنشان کرد: ۱۰۰ طرح برای ساخت المان خبرنگار به جشنواره مشخصی ارسال شده است تا آثار در این جشنواره مورد داوری قرار گیرد و در نهایت المان مورد نظر در انتهای بلوار فردوسی میدان قلم نصب شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار