مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفتگو با «بسیج» ؛

خبرنگاران باید از درک بالای خبری برخوردار باشند

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: خبرنگاری، شغل حساسی است و خبرنگاران‌ باید از درک بالایی برخوردار باشند و دانش خود را به‌ روز کنند.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۴۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم نوروزی فر به مناسبت روز خبرنگار ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید صارمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان البرز اظهار داشت: اگر خبرنگاران صداقت در انتشار اخبار و اصل امانت‌داری را رعایت کنند، قطعاً کشور از لحاظ رسانه‌ای به پیشرفت بیشتری می رسد.

روز خبرنگار، روز امانتداران گفتمان، وقایع و اخبار است/ خبرنگاران باید از درک بالای خبری برخوردار باشند

نوروزی فر افزود: خبرنگاران باید از موقعیت و منافع ملی درک درستی داشته باشند که از مهم‌ترین مسائل ملی هستند که باید به‌صورت ویژه موردتوجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

وی عنوان کرد : سازمان بسیج رسانه یکی از ارگان‌هایی است که برای تحقق امر افزایش سواد رسانه ای در جامعه اقدام می‌کند و اگر اصحاب رسانه نیز با این ارگان همکاری کنند، قطعاً سواد خبری در جامعه افزایش می‌یابد.

مسئول سازمان بسیج رسانه البرز تصریح کرد : حفاظت از انقلاب اسلامی وظیفه هریک از افراد جامعه است و رسانه‌ها با بهره‌گیری از توانایی تأثیرگذاری بر افکار عمومی باید در این مسیر اقدام کنند.

نوروزی فر تاکید کرد: رسانه‌ها باید به‌دوراز وابستگی‌های حزبی و جناحی فعالیت کنند و امیدوارم رسانه‌های استان برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب با سازمان بسیج رسانه همکاری مطلوبی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار