خبرهای داغ:
فرمانده جدید پایگاه شهدای شهرک امام خمینی(ره) با حضور مسئولان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و بسیجیان پایگاه و نمازگزاران مسجد قدس محله بنیاد معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۶۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی با حضور مسئول بازرسی لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) و جمعی از یسیجیان، از زحمات احمد سامی فرمانده سابق پایگاه شهدای شهرک امام خمینی (ره) و پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل و مهرداد کشتمند به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی سهرابی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در این جلسه نکاتی را با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از معصومین (ع) در مورد تصدی مسئولیت در جامعه اسلامی و حفظ این جایگاه و حساسیت آن توسط مسئولین ایراد نمود.
حسین نیکوکلام جانشین فرماندهی ناحیه نیز به اهمیت تشکیل قرارگاه مسجد در پایگاه‌های مقاومت بسیج پرداخت و گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه خدمت به مردم و نمازگزاران هر مسجد و محله می‌باشد که ما در سپاه و بسیج ظرفیت‌های بسیاری برای این امر داریم که می‌توان به اقشاری، چون بسیج حقوق دانان، بسیج صنعت، بسیج هنرمندان و... اشاره کرد و این ظرفیت‌های بزرگ را فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با همکاری و همدلی امامان جماعت در مسجد و پایگاه شرایط حضور آنان را فراهم، و از توانایی‌ها و خدماتی که اقشار می‌توانند به مردم ارائه دهند بهره‌مند سازند.

فرمانده جدید پایگاه شهدای شهرک امام خمینی (ره) معرفی شدفرمانده جدید پایگاه شهدای شهرک امام خمینی (ره) معرفی شدفرمانده جدید پایگاه شهدای شهرک امام خمینی (ره) معرفی شدفرمانده جدید پایگاه شهدای شهرک امام خمینی (ره) معرفی شدفرمانده جدید پایگاه شهدای شهرک امام خمینی (ره) معرفی شد + تصاویرفرمانده جدید پایگاه شهدای شهرک امام خمینی (ره) معرفی شد
ارسال نظرات