فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: پاسداران با سلاح ایمان و روحیه انقلابی به حفاظت از این مرز و بوم می پردازند.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۰۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان در حاشیه  هشتمین جشنواره مالک اشتر که در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد، گفت: نیرو‌های بسیجی و سپاهی استان با تلاش مضاعف برای امنیت این خطه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی افزود: این نیرو‌های انقلابی  علاوه بر قدرت نظامی بالا  به سلاح‌هایی مثل ایمان و معنویت و همچنین روحیه انقلابی مجهز هستند.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: در گذشته‌های نه چندان دور گروه‌ها و تندرو‌هایی که در حقیقت  ابزار دشمنان بودند، در منطقه خود نمایی می‌کردند.

فرمانده سپاه سلمان  استان سیستان و بلوچستان گفت: در حقیقت دشمن تلاش زیادی می‌کرد تا این خطه را نا امن کند، البته دامنه این نا امنی‌ها و اقدامات گاهی به دیگر مناطق نیز کشیده می‌شد.

وی بیان کرد: با تلاش نیرو‌های بسیجی و سپاهی  امروز منطقه در امن‌ترین شرایط خود قرار دارد،  زیرا آمادگی و پشتیبانی سپاه هیچگاه در شرایط استراحت نبوده و سپاه  5 شهرستان استان با ماموریتهای  امنیتی  خود به صورت  شبانه روز مشغول به فعالیت هستند.
 
گشتاسبی با اشاره به اینکه مردم استان مردمی شهید پرور و انقلابی هستند، گفت: اگر هشت سال دفاع مقدس را مرور کنیم شاهد رویارویی دشمن با مردمی هستیم که با دست خالی اما با سلاح ایمان به دفاع از  ارزش های دینی پرداختند و تا پیروزی انقلاب دست از مبارزه برنداشتند.
 
وی جشنواره مالک اشتر را اقدامی موثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: این جشنواره با حضور فرماندهان در رده‌های مختلف سپاه و بسیج اعم از خواهر و برادر برگزار شد.






ارسال نظرات