فرمانده سپاه مراغه در دیدار از دفتر خبرگزاری ایرنا در مراغه با اشاره به نقش اجتماعی رسانه و خبرنگاران گفت: رسانه ها به عنوان زبان گویای مردم، مطالبات و دغدغه های جامعه را برای مسئولان تبیین کنند.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۲۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: خبرنگاران به عنوان بازوان رسانه ای و فرهنگی جامعه، مشکلات مردم را با صداقت و امانتداری به گوش مسئولان دستگاه ها برسانند.

وی ادامه داد: رسانه ها و خبرنگاران امانتداران عرصه فرهنگ و اجتماع جامعه و گوش شنوا و چشمان بیداری هستند که برای پیشرفت و تعالی بیش از هر زمانی به آن نیاز داریم.

سامی اضافه کرد: طرح دیدگاه ها، بیان مشکلات و نقش فرهنگ سازی و آگاه سازی، رسالت سترگ و خطیر خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه است.

وی گفت: خبرنگاران به عنوان پیشقراولان عرصه فرهنگی، با حضور مستمر در بطن جامعه می توانند تهدیدها و توطئه های نرم و هجمه های فرهنگی دشمن را خنثی کنند.

سامی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مردم سرلوحه مدیران و مسئولان قرار گیرد افزود: باید خدمات به صورت عادلانه در مناطق محروم توزیع شود.

وی اضافه کرد: سپاه به عنوان خدمتگزار مردم، هرجا که نیاز مردم باشد به ویژه در مناطق محروم در کنار مردم حضوری فعال دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز گفت: نگاه رسانه در جامعه باید پیگیری مطالبات و بیات مشکلات مردم برای رفع آن باشد.

ححت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: خبرنگاران تلاشگران فرهنگ ساز برای رشد و تعالی جامعه بوده و باید مشاوران مسئولان نیز در رفع مشکلات باشند.

ارسال نظرات