استاندار اردبیل گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی همواره باید از نقد استقبال کرده و با جان دل پذیرای نقد‌های اصولی باشند که از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه منعکس می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۳۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

امیدآفرینی در جامعه نقش مهم خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام‌جو عصر چهارشنبه در مراسم روز خبرنگار و تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان حلقه اتصال بین مردم و مسئولان شناخته شده و حضور این قشر فعال و توانمند در حوزه‌های مختلف برای رفع موانع و بیان نقدهای سازنده همراه با راهکار بسیار ارزشمند است.

وی بر نقش مهم امیدآفرینی در جامعه و فراموش نشدن این اصل مهم از سوی خبرنگاران تأکید کرد و افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی همواره باید از نقد استقبال کرده و با جان دل پذیرای نقدهای اصولی باشند که از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه منعکس می‌شود.

استاندار اردبیل یادآور شد: در حال حاضر در استان اردبیل وحدت و انسجام مناسبی را در بخش‌های مختلف شاهد هستیم و چنین نگرشی در هموار کردن مسیر پیشرفت استان، کارآفرینی و رونق اقتصادی تأثیرگذار خواهد بود.

بهنام‌جو بیان کرد: جوامع پیشرفته با قرارگیری در تنگناها از دستیابی به اهداف خود صرف‌نظر نمی‌کنند، بلکه برای مقابله با موانع سخت راهکارهای جدیدی را امتحان کرده و با انسجام و وحدت مناسبی به حرکت در مسیر مورد نظر ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: پشتیبانی و حمایت‌های مردم از طرح‌هایی که منجر به رونق استان می‌شود ستودنی بوده و به داشتن چنین مردمانی که همواره در کنار مسئولان بوده و قدردان زحمات آنان هستند، افتخار می‌کنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به امکانات موجود استان اردبیل در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی و دیگر قابلیت‌های بکر و خاصی که در کمتر نقطه‌ای از کشور نمونه‌های آن مشاهده می‌شود، نیازمند شتاب بیشتری برای حرکت توسعه استان هستیم و معتقدیم این اقدام با تداوم وحدت موجود امکان‌پذیر خواهد بود.

ارسال نظرات