سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع)؛
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) دانشجویان جهادگر را همسنگران شهید حججی عنوان کرد و گفت:عملی‌ترین روش مقابله با دشمن، همین خدمت رسانی صادقانه به مردم است.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۳۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

عملی‌ترین روش مقابله با دشمن، خدمت رسانی به مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد با بیان اینکه جهادگران بسیج سازندگی امروز در جامعه تداعی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند، گفت: این عزیزان همسنگران شهید حججی هستند که امروز راه آن عزیزان را با خدمت رسانی به مردم ادامه می دهند.

پیرجاهد در ادامه سخنان خود به راه های ایجاد امید و سرزندگی در مردم اشاره کرد و گفت: تنها راه شاد کردن دل حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری خدمت به مردم است و این توفیق امروز شامل گروه های جهادی شده است.

پیرجاهد با بیان اینکه خدمت در سپاه یک طلاست و ما امروز باید عیار آن را بالا ببریم،گفت: عملی ترین روش مقابله با دشمن، خدمت رسانی به مردم است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان در پایان سخنان خود به تلاش های جهادگران دانشجو جهت رفع محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی دانشجویی توانایی آباد کردن مناطق محروم را دارند و ما باید بتوانیم از این ظرفیت معنوی و علمی گروه ها برای عمران آبادانی استان بیشتر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: دانشجویان جهادگر در واقع خادمان بی مزد و بی توقع و بی تمنایی هستند که در کسوت بسیج سازندگی در تحقق آرمان های انقلاب سعی و تلاش ستودنی می کنند.

ارسال نظرات