مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری وزارت کشور، عبدالحسین رحیمی را به ریاست کارگروه تخصصی مراکز مدیریت محصولات کشاورزی شهرداری های کشور منصوب کرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۸۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، در جلسه کارگروه تخصصی مراکز مدیریت محصولات کشاورزی و مایحتاج مصرفی شهرداری های کشور که با حضور مدیران و نمایندگانی از استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، خوزستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، لرستان، همدان و قم برگزار شد، مهندس عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از سوی مسعود احمدی، مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری وزارت کشور به عنوان عضو و رئیس این کارگروه منصوب شد.

مهندس رحیمی در این جلسه با اظهار امیدواری نسبت به انتقال تجربیات سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به حاضران و استفاده از تجارب آنان گفت: 241 میدان و بازار میوه و تره بار در تهران با جمعیت 9 میلیون نفری، مشغول به ارائه خدمات است که با توجه به 354 محله در تهران،کارشناسان سازمان مدیریت میادین معتقدند، 69 محله دیگر واجد شرایط بازار میوه و تره بار می‌باشد. که با توجه به افزایش سرعت ساخت و کاهش هزینه ها، می توانیم تجربیات خود را در اختیار شما قرار دهیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین به نقش میادین و بازارهای میوه و تره بار در کنترل قیمت‌ها در واحدهای صنفی میوه و تره بار اشاره کرد و افزود: با وجود بیش از 18 هزار واحد صنفی میوه و تره بار در سطح شهر تهران، به دلیل تفاوت 30 تا 40 درصدی قیمت میوه و تره بار در میدان و بازارهای این سازمان ، بین 500 تا 550 هزار نوبت خرید ثبت می شود و این نشان دهنده آن است که غالب شهروندان از این مراکز خرید می‌نمایند. نظرسنجی های نهادهای نظارتی هم بیانگر رضایتمندی 75 درصدی شهروندان است.
زئیس کارگروه تخصصی مراکز مدیریت محصولات کشاورزی و مایحتاج مصرفی شهرداری های کشور با تاکید به اینکه همه کلانشهرها و مراکز استانها تقریباً مشکلات مشابهی دارند و می‌توانند از تجربیات یک دیگر برای حل مشکلات خود استفاده کنند گفت: در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران انواع طرح‌های دستچین، سبزی بدون گل و ریشه، سبد مهربانی، میوه رایگان برای کودکان و اتاق مادر و کودک با موفقیت در حال اجرا است که می‌تواند به عنوان الگویی موفق در مراکز استانها و کلانشهرها مورد استفاده قرار گیرد تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.
همچنین در این جلسه که به میزبانی سازمان مدیریت میادین و در بازار میوه و تره بار بوستان برگزار شد، مدیران عامل به بیان دیدگاه‌ها و تجارب خود پرداختند و با هم تبادل نظر کردند.
گفتنی است، دکتر هیربد معصومی، معاون امور شهرداری های وزارت کشور با اهدائ لوح سپاس از مهندس عبدالحسین رحیمی به پاس همکاری در تهیه و تدوین سند آسیب شناسی میادین میوه و محصولات کشاورزی که به تصویب هیات وزیران رسید تقدیر کرد.

ارسال نظرات