خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد
کد خبر: ۹۰۴۴۷۸۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از باغملک سروان پاسدارصادق راسته زاده طی پیامی به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمد صارمی و فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سرمایة اصلی هر رسانه اعتماد عمومی است که از طریق اعتنا به ارزش‌ها و اعتقادات اکثریت جامعه، یعنی اقشار متدین وفادار به انقلاب و حفظ کرامت و شرافت نظام وصداقت در بیان به دست می‌آید.]حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند… خبرنگاران وجدان بيدار جهان و تصويرگر زمان خويش هستند، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي ، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.

خبرنگاران سرمایه‌های ما هستند، سرمایه‌هایی که با چراغ آگاهی راه را روشن نگاه می‌دارند، هفدهم مرداد روز خبرنگار، تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت وآزادی وتحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد وتوسعة جامعه را ثمر می‌بخشند وهمواره به مثابه دیده بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف، پرچم بصیرت، آزادی، آگاهی وامید را افراشته اند.

روز خبرنگار مجالی فراهم آورده است تا رادمردی های خبرنگارانی که در سال‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در عرصه تهیه خبر با ایثار و از جان گذشتگی، بصیرت افزایی را با عطر و رنگ شهادت مزین و متبرک نمودند گرامی بداریم. آنانی که بر تعهد رسالت رسانه‌ای خویش جانانه ایستادند و با نثار خون خویش درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و به ملت شریف ایران عزت و اقتدار بخشیدند.

هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار واصحاب رسانه که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری ومناسب است را تبریک عرض می‌نمایم ولازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران اعلام داشته واز درگاه خداوند منان آرزوی توفیقات روزافزون برای این عزیزان را خواستارم.

اینجانب روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، علی الخصوص خبرنگاران پرتلاش شهرستان باغملک وخبرنگاران افتخاری بسیج که در ایجاد فضای نشاط و بینش افروزی اهتمام می ورزند تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و اصحاب نیک منش رسانه که آگاهی را حق مردم می دانید و در این راه مجدانه گام برمی دارید عزت، سربلندی و توفیقات الهی آرزومندم.

سروان پاسدار صادق راسته زاده

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک

ارسال نظرات
پر بیننده ها