به مناسبت بیستمین سالگردشهادت خبرنگارعرصه خبر شهید محمود صارمی وروزخبرنگار جلسه هم اندیشی وتقدیر ازخبرنگاران وزحمتکشان این عرصه باحضور امام جمعه بروجردوفرماندار بروجرد ومادرشهیدوجمعی از خبرنگاران  وبسیجیان عرصه خبرباحضوردرگلزار شهداوتربت پاک این شهید این روز را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۹۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به مناسبت بیستمین سالگردشهادت خبرنگارعرصه خبر شهید محمود صارمی وروزخبرنگار جلسه هم اندیشی وتقدیر ازخبرنگاران وزحمتکشان این عرصه باحضور امام جمعه بروجردوفرماندار بروجرد ومادرشهیدوجمعی از خبرنگاران  وبسیجیان عرصه خبرباحضوردرگلزار شهداوتربت پاک این شهید ودرسالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی شهرستان بروجردبرگزار شد.

دراین مراسم امام جمعه بروجرد ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران از مسئولان خواست که به خبرهای خبرنگاران اعتماد داشته و احترام به این قشر زحمتکش و رفع مشکلات این قشر توجه کنند.

اکبرمرادی مدیرسایت روزهای بروجرد ،مژگان شمس از خبرگزاری فارس بروجرد و حسین بور بور از افتاب بروجرد به بیان دغدغه های این قشر پرداختند.

 

درادامه حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بایاداوری اخرین بیانات شهید عزیز صارمی خبرنگاران را به صحت ازمایی ارسال خبر دعوت کرد توجه مدیران رابه مطلب مهمی دعوت کرد وان هم استفاده از ابزار جوابیه نویسی به جای شکایت است .

وی همه رابه جواب دادن قبل از شکایت ازرسانه ها دعوت کرد وگفت: هیچ رسانه ای قبل از جوابیه حق شکایت از هیچ رسانه ای را ندارند.

در ادامه با اهدائ جوایز از جمعی از خبرنگاران تقدیر به عمل  آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات