خبرهای داغ:
مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) خراسان شمالی از ساخت فیلم مستند زندگی شهید محمد ابراهیم توفیقیان با عنوان «چشم بیدار» خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۴۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) خراسان شمالی از ساخت فیلم مستند زندگی شهید محمد ابراهیم توفیقیان با عنوان «چشم بیدار» خبر داد.

سرهنگ پاسدار ابوذر شفیعی با اشاره به تولید این فیلم مستند 70 دقیقه ای تصریح کرد: «چشم بیدار» گذری بر زندگی شهید مدافع حرم محمد ابراهیم توفیقیان است که در مراحل پایانی کار قرار دارد.

شفیعی گفت: دراین مستند طی تحقیقاتی 2ماهه، برش‌هایی از زندگی و شخصیت این شهید مدافع حرم که در آزادسازی منطقه شیعه‌نشین نبل الزهرا نقش داشت به تصویر کشیده می شود.

وی در ادامه با اشاره به اتمام کار مصاحبه با همرزمان و خانواده شهید مدافع حرم «محمد ابراهیم توفیقیان» ، یکی از ویژگی‌های مهم این مستند را بازسازی صحنه شهادت این شهید مدافع حرم در سوریه دانست.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت جوادالائمه با بیان اینکه این مستند به سفارش شبکه اترک ساخته می شود ضمن قدردانی از مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی در حمایت از ساخت و تولید مستندهای شهدای مدافع حرم اضافه کرد: «چشم بیدار » در مرحله تدوین نهایی قرار دارد و به زودی در سیمای خراسان شمالی از این اثر هنری رونمایی خواهد شد.

گفتنی است شهید محمدابراهیم توفیقیان سال 62 درشهر اسفراین به دنیا آمد، سال 91 ازدواج کرد و ثمره ازدواجشان یک پسر به نام محمد پوریا بود، وی در13 بهمن 94 در دفاع از حرمین و عملیات آزادسازی منطقه نبل الزهرا در سوریه  به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها