همه در قبال مشکلات اقتصادی مسئولند

قلیپور درباره مشکلات اقتصادی مردم خاطر نشان کرد: گرانی‌های افسار گسیخته جان مردم را به لب رسانده و در این درد با مردم شریک هستم،اما معتقدم همه مسئولیت داریم.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۴۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام قلی پور بیان کرد: این هفته اتفاقات مبارکی در سطح شهرستان رخ داد. علیرضا شاطری جوان ارزنده این شهرستان رتبه یک کنکور ریاضی را کسب کرد که جای مسرت است و برای توفیقات روزافزون ایشان دعا می‌کنیم.
قلی پور درخصوص برنامه پیاده روی عظیم خانوادگی دربابلسر گفت: چهارشنبه گذشته اجتماع عظیم مردم متدین بابلسر در کنار ساحل شکل گرفت. یک رزمایش فرهنگی در سطح شهرستان بود که واکنش رسانه‌های بیگانه را نیز درپی داشت. یک روز شاد و یک تفریح سالم به نمایش گذاشته شد. اهل ایمان سواحل را نباید رها کنند. باید شاهد یک ساحل اسلامی باشیم.
ایشان درباره مشکلات اقتصادی مردم خاطر نشان کرد: گرانی‌های افسار گسیخته جان مردم را به لب رسانده و در این درد با مردم شریک هستم. اما معتقدم همه مسئولیت داریم. بدانیم این انقلاب یک انقلاب الهی است. ۴۰ سال است انواع دشمنی‌ها نسبت به انقلاب صورت گرفته و خواستند مردم را نسبت به جمهوری اسلامی دل‌سرد کنند اما در این ۴۰ سال نتوانستند و به فضل الهی هم نخواهند توانست.
وی عنوان نمود: شرایط کشور عادی نیست. یک جنگ روانی و اقتصادی تمام‌عیار است. مسئولان ما نباید شب و روز داشته باشند و به یک مدیریت جهادی نیازمندیم.
مسئول نباید ناامید باشد. مسئولانی که می‌گویند مردم خسته شده‌اند، خودشان خسته هستند. نه تنها مردم خسته نیستند بلکه کاری می‌کنند تا دشمنان خسته شوند. مسئولان بدانند مردم توانایی تحمل مشکلات دارند اما با تبعیض مخالف هستند. مفسد اقتصادی که در این زمان دارد چوب لای چرخ اقتصاد و نظام می‌گذارد باید به مردم معارفه و در ملا عام محاکمه شود.
امام جمعه بابلسر درخاتمه گفت:مردم ایمان و بصیرت خود را تقویت کنند و تحت تاثیر شایعات شبکه‌های معاند قرار نگیرند. شلوغی چند روز اخیر پمپ بنزین‌ها به دلیل شایعه‌پراکنی دشمنان نظام بود. مشکلات به همین شکل باقی نخواهند ماند و پایان خواهد یافت اما باید مراقب موج‌سواری دشمنان با اعتراضات به‌حق مردم باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها