در جمع بسیجیان کوهبنان

همواره دشمنان به دنبال پر رنگ کردن مباحث اقتصادی هستند

سپاه و بسیج همواره به مسوولان کمک خواهند کرد البته در صورتی که دستورات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را اجرا کنند.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۵۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع مسوولان ،فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان کوهبنان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار گفت دشمنان همواره در عرصه های مختلف بدنبال ناامید کردن مردم هستند تا امید را نسبت به گذشته ،حال و آینده از مردم بگیرند و سیاه نمایی نسبت به توفیقات نظام اسلامی ایجاد کنند .
وی ابراز داشت یکی از اهداف دشمنان در داخل کشور ایجاد یاس و ناامیدی و قرار دادن مردم در برابر نظام با بهره گیری از شبهات است چون آنان نقاط قوت انقلاب را نمی بینند .
سردار ابوحمزه خاطر نشان کرد ما در تمام عرصه ها توفیقات بسیار خوبی داشتیم اما همواره دشمنان به دنبال پر رنگ کردن مباحث اقتصادی هستند .
 وی تاکید نمود اگر قرار است نظام اسلامی مورد نقد قرار گیرد باید از ریشه شروع کرد تا به برگ رسید اما دشمنان بدنبال این امر نیستند لذا آنان بدنبال شیطنت از طریق رسانه های وابسته هستند تا مشکلات موجود را به مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ربط  دهند و در اذهان مردم  تلقی کنند که تنها کسی که می تواند مشکلات را حل کند معظم له است در حالی که قانون اساسی وظایف تمام قوا و...را مشخص کرده است .
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت دشمن و عوامل آنان در داخل کشور به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند به انقلاب ضربه بزنند باید ستون اصلی  انقلاب که همان بحث ولایت و امامت هست را مورد هجمه قرار دهند .
وی تصریح نمود وظایف مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  در قانون اساسی تعیین سیاست های کلی نظام ،ایجاد هماهنگی بین قوا، انتصاب فرماندهان عالی رتبه در سپاه ،ارتش و نیروی انتظامی ،تعیین فقهای شورای نگهبان و رئیس سازمان صدا و سیما و...هست .
وی ادامه داد اگر قرار بود مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  تمام وظایف را انجام دهند پس نقش قوا چیست همه وظیفه داریم که قانون اساسی را بعنوان میثاق معنوی انقلاب سرلوحه امورات خویش قرار دهیم .
سردار ابوحمزه گفت دشمن مرتب ذهن و افکار مردم را به سمت و سوی رهبری سوق می دهد چون هدف او زدن ستون هست و پوشش آن را مردم می داند .
وی بیان داشت دشمنان از یک طرف بدنبال فشار و تحریم به کشور ما هستند و از طرف دیگر می گویند تنها راه حل رفع مشکلات ارتباط با آمریکاست .
فرمانده سپاه ثارالله استان تاکید کرد طی سالیان گذشته آمریکایی ها در هیچ نقطه ای دست از خباثت بر نداشتند و همواره بدنبال جنایت در جای جای جهان هستند.
وی خاطر نشان کرد اروپایی ها همواره در کنار آمریکایی ها بودند لذا به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اینان نیز قابل اعتماد نیستند و مذاکره با آمریکا راه به جایی نمی برد چون هیچ نقطه روشنی در پرونده آمریکا وجود ندارد و همواره شاهد جنایت و خیانت آنان هستیم .
فرمانده ارشد نظامی استان ادامه داد جنگ تحمیلی و انواع فتنه ها را طی سالیان گذشته آمریکایی ها طراحی و حمایت کردند لذا باید هوشیار باشیم .
وی بیان داشت  در کشورهایی که در طول سالیان متوالی با آمریکا  رابطه داشتند برخورد با سران و مردم آنان را ببینید البته اروپایی ها هم همانند آمریکا هستند .
یادگار دوران دفاع مقدس ابراز داشت رابطه و مذاکره با آمریکا یک خطای راهبردی است مردم و مسوولان کشور نباید تحت تاثیر دروغ های آنان قرار بگیرند .
وی تاکید کرد دشمنان بدنبال کلید زدن چندین برجام علیه کشور ما بودند که ما  با حزب الله و گروه های مقاومت کاری نداشته باشیم و در مقابل عناصر مزدور آنان در کشورهای مختلف نایستیم .
سردار ابوحمزه تصریح نمود دشمنان پیشرفت موشکی ما را نمی خواهند با قوانین اسلامی از جمله قصاص مخالفت دارند .

وی بیان داشت دشمنان همواره القا می کنند در جمهوری اسلامی آزادی نیست و دوست ندارند ما از نیروهای انقلابی و متدین از جمله سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله و... که در برابر آمریکایی می ایستند حمایت کنیم .
فرمانده سپاه ثارالله استان تاکید کرد این ساده اندیشی است که ما فکر کنیم با برحام دشمنی ها تمام می شود آنان با اصل انقلاب مشکل دارند  .
وی خاطر نشان کرد کشورهایی که با آمریکا رابطه دارند با مشکلات فراوانی روبرو هستند پس ما باید درس عبرت بگیریم .
یادگار دوران دفاع مقدس گفت بعد از ولایت و رهبری دشمنان روحانیت متدین ،انقلابی و بصیر،ولایت مدار ،ساده زیست و حامی مردم که همواره به مردم آگاهی می دهند را هدف قراردادند.
وی یادآور شد نقش روحانیت در طول سالیان گذشته کلیدی بوده روحانی که در برابر جنایت و خیانت دشمنان بایستد و توطئه های دشمنان را خنثی کند .
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد دشمنان در برابر پاسداران و بسیجیان هم حرف ها دارند در حالی که همواره این عزیزان در خدمت به ولایت و انقلاب بودند .
وی گفت دو دسته خواسته های دشمنان را اجابت می کنند که منافقین زیرک  و متهجرین احمق هستند که گروه اول عالمانه عمل می کنند وگروه دوم در زمین دشمن بازی می کنند و حرف دشمن را متوجه نمی شوند لذا بیشترین خدمت را به دشمنان می کنند  .
سردار ابوحمزه تصریح نمود دشمنان نمی توانند حضور ما را در سوریه و عراق شاهد باشند در حالی که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  فرمودند: اگر جوانان ما نمی رفتند و  دشمن را در جبهه مقاومت شکست نمی دادند ما باید در برخی استان ها با داعش می جنگیدیم.
فرمانده ارشد نظامی استان  تصریح نمود اگر داعش در این کشورها موفق می شد الان وارد کشور ما شده بود لذا ما جرات خطا کردن از دشمن را گرفتیم کسانی که جنایت های فراوانی در برخی کشورها داشتند .
وی بیان داشت از بسیاری از کشورها آدم های مساله دار را جمع کردند و بر سر مردم مسلمان ریختند و به کشتار و جنایت مبادرت کردند و بخش عظیمی از عراق و سوریه را محاصره کردند .
سردار ابوحمزه خاطر نشان کرد نباید تحت تاثیر ماهواره و شبکه های اجتماعی دشمنان قرار بگیریم آنان همواره بدنبال جو سازی و گسترش حرف ناحق هستند .
یادگار دوران دفاع مقدس تصریح نمود به تمام دولت ها از سال 68تا کنون سپاه کمک کرده چون امر ولایت فقیه هست لذا سپاه و بسیج همواره تابع اذن ولی فقیه بوده و خواهد بود .
وی بیان داشت در بحث راه سازی ،ساخت مراکز درمانی و بیمارستانی و...سپاه خدمت رسانی کرده است که نمونه بارز آن رساندن آب به خرمشهر و آبادان در کوتاه ترین زمان ممکن بود. 
سردار ابوحمزه تاکید کرد عده ای بدنبال جو سازی علیه سپاه و بسیج هستند در حالی که سپاه همواره در کمترین زمان با کمترین بودجه پروژه ها و کارها را به سرانجام رسانده است.
وی ادامه داد مشکلات اقتصادی قابل حل هستند چون ما در عرصه های نظامی و امنیتی ،سیاسی وفرهنگی موفقیت های بسیار خوب و چشمگیری داشتیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان گفت باید انقلابی فکر کنیم عمل کنیم حرف بزنیم و در نهایت انقلابی بمانیم و دستورات و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را اجرا کنیم و بنده های 24گانه اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خویش قرار دهیم .
وی تاکید کرد باید با روحیه انقلابی و ایستادگی مشکلات را حل و فصل کنیم اینجاست که دیگر دشمن حرفی برای زدن ندارد.
فرمانده ارشد نظامی استان بیان داشت تمام مشکلات با تدابیر حضرت امام و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  حل و فصل شده و امروز هم مشکلات اقتصادی قابل حل و فصل هست چون انقلاب همانند کوهی مقاوم در برابر توفان سهمگین توطئه ها و هجمه های دشمنان ایستاده است .
وی یادآور شد دشمن به دنبال القا کردن هست باید با روحیه انقلابی ،اطاعت از ولایت و اقتصاد مقاومتی راه را ادامه بدهیم .
سردار ابوحمزه بیان داشت بنا به توصیه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  مسوولان باید تدبیر ،تلاش و توکل را سرلوحه کار خویش قرار دهند چرا که مردم  همواره در صحنه حضور دارند.
وی تاکید کرد دشمن مشکلات برخی مسوولان را به حساب انقلاب می گذارند در حالی که اسلام ، نظام  و انقلاب تقصیری ندارد .
ایشان در پایان گفت سپاه و بسیج همواره به مسوولان کمک خواهند کرد البته در صورتی که دستورات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را اجرا کنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار