دیدار اصحاب رسانه با فرمانده سپاه درگز

به مناسبت روز خبرنگار اصحاب رسانه شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز دیدار کردند
کد خبر: ۹۰۴۴۸۵۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در این دیدار  رسانه و خبر را یکی از بستر‌های بسیار مهم دشمن برای جنگ نرم دانست و تاکید کرد: دشمن تلاش دارد تا زمینه قرار گرفتن مردم در برابر نظام را فراهم کند و در این راستا نوک پیکان حملات خود را تیزتر از همیشه به سمت رسانه منعطف کرده است.

محمدرضا غفاری تصریح کرد: نقش خبرنگار در جامعه امروزی مانند یک تک تیرانداز ماهر در دل جنگ است که اقدام بجا و مناسب او ممکن است سرنوشت جامعه‌ای را دستخوش تغییر قرار دهد.

وی انتقال و اطلاع رسانی خدمات نظام و انقلاب را یکی از وظایف خبرنگاران دانست و خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی کشور مقایسه خدمات ۴۰ ساله نظام، با اقداماتی که قبل از انقلاب صورت گرفته روشنگر بسیاری از شک و شبهات مردم خواهد بود و توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

در این دیدار‌ها مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز، خبرنگاری را از جمله مشاغل حساس و سرنوشت ساز توصیف کرد و افزود: گاهی یک برداشت شخصی در خبر ممکن است جنگی را به راه انداخته و با کشته شدن هزاران نفر همراه باشد.

حجت الاسلام داوود عبداللهی عنوان کرد: یک خبرنگار با قلم خود هم می‌تواند آرامش را به جامعه هدیه دهد و هم امید را از مردم جامعه بگیرد؛ باید مواظب بود تا خبری که تهیه می‌شود زمینه‌های سوء استفاده دشمن را فراهم نکند و الا درج چنین اخباری خیانت به حساب می‌آید.

خاطر نشان می‌شود ؛در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود به خبرنگاران اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار