رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان گفت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان باهدف ترویج کار آفرینی 50 رویداد کارآفرینی را برگزار کرده است.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۵۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگاربسیج، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان سیستان و بلوچستان، حبیب الله سالاری رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان در این خصوص گفت: قریب به ۹۰ درصد رشته‌های این دانشگاه شغل محور است تا افراد پس از فارغ التحصیلی جذب بازار کار شوند.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان ۱۴۱ کد رشته به دانشجویان عرضه می‌شود که شامل ۹۳ کدرشته در مقطع کاردانی و ۴۸ کدرشته درمقطع کارشناسی می‌شود.

سالارزهی تصریح کرد: این دانشگاه آمادگی دارد تا به نیاز علمی خبرنگاران با راه اندازی رشته خبرنگاری پاسخ دهد، همچنین با جذب مدرس زمینه را برای پذیرش دانشجو در بهمن ماه امسال یا مهر ماه سال آینده فراهم کند.

وی گفت: باگذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب امکانات و شرایطی داریم که با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست واین امکانات در زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزش، تعداد مدارس، تعداد فارغ التحصیلان وامکاناتی نظیر آب و برق و ... قابل مشاهده است.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان گفت: کسانیکه در مسیر حق و امید بخشی و نشاط  در جامعه فعالیت دارند به معرفی این خدمات بپردازند،  زیرا  قطعا این انعکاس‌ها می‌تواند  منشاء تحرک و پویایی شود.
ارسال نظرات