رضایی با تاکید بر اینکه در ابتدا باید خود خبرنگاران قداست کار خودشان را بفهمند تصریح کرد: مردم و مسئولین هم بدانند این حرفه جایگاه مقدسی دارد زیرا خبرنگاران چیزهایی می بینند که خیلی ها در زندگی اجتماعی از دیدن آن غافلند.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۶۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه شهرستان رامسر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به نهم مرداد روز اهدای خون گفت: این روز را به همه عزیزانی که در سازمان انتقال خون خدمت می کنند تبریک می گویم و به برادران و خواهران مومن برای تامین نیازهای خونی بیماران توصیه می کنم با اهدای خون، این صدقه جاریه را برای خود ایجاد کنند.

امام جمعه رامسر در ادامه با یادآوری 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و تبریک به مناسبت روز خبرنگار افزود: خبرنگاری با خبر سازی فرق می کند که خبرنگاران عزیز باید به آن بپردازند و همه بدانند این حرفه زمانی مقدس می شود که خبرنگاران اطلاعات درست به مردم بدهند تا موجب افزایش بصیرت اجتماعی شود که این همان چیزی است که انبیاء الهی و علمای هدایت گر بشر آن وظیفه را بر دوش داشتند.
️وی با تاکید بر اینکه در ابتدا باید خود خبرنگاران قداست کار خودشان را بفهمند تصریح کرد: مردم و مسئولین هم بدانند این حرفه جایگاه مقدسی دارد زیرا خبرنگاران چیزهایی می بینند که خیلی ها در زندگی اجتماعی از دیدن آن غافلند.

وی ابراز داشت: خبرنگاری آمده متنی و حرفی زده و تحلیلی کرده است و بعد یه کسی می آید به این خبرنگار می گوید که مثلا چقدر پول گرفته ای؟!! که این امر سبب شکستن قداست خبرنگاری است که البته خود خبرنگار هم نباید در دفاع از یک مسئول اینقدر اغراق کند و مبالغه آمیز حرف بزند.

خطیب جمعه رامسر در ادامه سخنان خود با اشاره به بازی سازی شیطانی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی گفت: اینکه دشمن پس از چهل سال از انقلاب به دشمنی با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ادامه می دهد، به خاطر نگاه انقلابی و رشادت های مردم است که به راحتی نقشه دشمن را تشخیص می دهند که نمونه آن در فتنه سال 88 دیده شد.

رضایی با بیان اینکه مردم از بسیاری از خواص جامعه بهتر حرکت می کنند اظهار داشت: اصل کینه دشمن با ملت ایران به خاطر تفکر بیگانه ستیزانه و ایستادگی و مقاومت مردم است که در حقیقت انقلاب باورهای این ملت را پرورش داد.

وی افزود: دشمن قبل از اینکه با رهبری و یا دولت مردان بخواهد مخالفت و دشمنی داشته باشد، در اصل با خود مردم مشکل دارد و برای همین، جریان را به سمت فشارهای اقتصادی مستقیم به سوی مردم هدایت کرده تا تمام فشارها به مردم آورده شود لذا اگر روزی دشمن در اهداف خودش پیروز شود قطعا به این مردم رحم نخواهد کرد.

️وی تصریح کرد:دشمنان اگر دوست دار مردم بودند دست به تنگ ناها و گلو گاهای اقتصادی نمی بردند و همه تحریم ها را اعمال نمی کردند تا بخواهد فشار به مردم وارد شود.

امام جمعه رامسر با اشاره به پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره مستقیم با ایران گفت: این سگ هار آمریکایی خیلی جسورانه و خیلی خنده دار خود را آماده مذاکره با ما می داند اما بنده عرض می کنم این همه مذاکره که با شما شد چه غلطی کردید و در کجا صداقت داشتید؟

این مقام مسئول با بیان اینکه ما پیرو همان امامی هستیم که دنیا را خوب دید و مردم را خوب در مسیر استقلال و آزادی بر مبنای اندیشه جمهوری اسلامی هدایت کرد ابراز داشت: رابطه ما با آمریکا رابطه مثل گرگ و میش است؛ حالا یک عده آمریکا پرست هم در کشور خوشحالی می کنند و هر شب خواب رابطه با آمریکا را می بینند.

حجت الاسلام رضایی در پایان افزود: مردم ما همان کسانی هستند که 22 بهمن خیره کننده را رقم زدند و وقتی فرمان رهبرشان را شنیدند به میدان آمدند و قطعا همیشه در مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها