خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: همه ما وظیفه داریم خبرگزاری بسیج را کمک و حمایت کنیم تا این خبرگزاری به رسالت خودش عمل کند و باعث خوشحالی و ایجاد امید در مردم شود.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۶۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، معاون هماهنگ کننده و مسئول روابط عمومی سپاه انصارالرضا علیه السلام و مسئول بسیج رسانه استان از خبرگزاری بسیج بازدید و با سرپرست و خبرنگار این رسانه گفتگو کردند.

سرهنگ حمیدرضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت:  قریب 20 سال پیش شهید صارمی مظلومانه و غریبانه در مزار شریف به دست طالبان ملعون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با بیان اینکه اهمیت حرفه خبرنگاری برکسی پوشیده نیست و به جهت اهمیت این موضوع شهدای زیادی در این راه تقدیم کرده ایم افزود: شهید صارمی با مقاومت و ایثارگری خود در راه آگاهی رسانی به جامعه شربت شهادت نوشید و شهید آوینی نیز با قلم خود فرهنگ مقاومت را در جهان زنده کرد و پیام مقاومت و بیداری را به جهانیان رساند.

وی عنوان کرد: ارزش خبرنگاری در جایی است که خداوند به قلم قسم یاده کرده است که موجب بیداری انسانها شده است و ما در این روز وظیفه داریم قدر خبرنگاران بردبار، امانت دار و شجاع را بدانیم و از زحماتشان تقدیر کنیم.

خبرنگاران باعث پیشبرد اهداف انقلاب و پیشرفت شهر و استان خود هستند

برات زاده خاطرنشان کرد: خبرنگار با نهایت صداقت، صراحت و دقت باید مسائل روز جامعه را به مردم اطلاع رسانی، حلقه وصل بین مردم و مسئولین باشد، تا نتیجه گرفتن موضوع از پای نایستد و پیگیری مجددانه داشته باشد.

وی اظهارداشت: خبرنگاران همواره در طول تاریخ دلسوزانه زمینه ساز حل و رفع بسیاری از مشکلات شده اند و باعث توسعه و پیشبرد اهداف انقلاب و نظام و پیشرفت شهر و استان خود هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان با بیان اینکه خبرنگاران سنگ صبور مردم و مطالبه گران خواسته های مردم از مسئولین هستند گفت: رسالت سنگین و خطیر اطلاع رسانی در جامعه و دست یابی به راه حل ها برای عبور از تنگناها که در جامعه اتفاق می افتد برعهده این قشر فعال و کم توقع است.

وی با اشاره به  شاخصه های خبرنگاری ادامه داد: ایجاد امید و نشاط در خود و جامعه ، داشتن حس کنجکاوی و توانایی برقراری ارتباط ، سرعت در کار، ارسال به موقع خبر و صحت و صداقت در خبر داشته باشند.

رسالت خبرگزاری بسیج امید آفرینی در مردم است

برات زاده جایگاه خبرگزاری بسیج در بین سایر رسانه ها و خبرگزاری ها در کشور را مطلوب دانست و تصریح کرد: اگر در مواقعی این خبرگزاری مورد بی مهری برخی مسئولین قرار می گیرد و از طرفی مردم علاقه مند آن هستند نشانه این است که نمره رضایتمندی مردم را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: خروجی کار نشان می دهد که خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با وجود امکانات و نیروی محدود در منطقه محروم در بین سایر استانها حرف های زیادی برای گفتن دارد و رتبه خوبی در بین سایر استانها دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان گفت: در عین حال که خبرگزاری بسیج در این چند ساله اخیر با تغییرات رویکردها و مدیریت ها مواجه بوده؛ خوش درخشیده و کارنامه مطلوبی ارئه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم خبرگزاری بسیج را کمک  و حمایت کنیم تا این خبرگزاری به رسالت خودش عمل کند و باعث خوشحالی و ایجاد امید در مردم شود. همانطور که همیشه دستاوردهای بسیج گسترده بوده است و بسیجیان ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی کرده اند.

جشن 40سالگی انقلاب و کنگره شهدا دو رویداد مهم خبری سال 97

برات زاده سال 97 را از دو جهت بسیار خبرساز و حائز اهمیت دانست و اظهارداشت: امسال که به دنبال برپایی جشن 40 سالگی انقلاب مضاعف و پر رنگ تر در صحنه هستیم و با وجود اینکه دشمن بر علیه ملت ما سرمایه گذاری و توطئه چینی کرده است می خواهیم کارنامه ای پر بار از انقلاب اسلامی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: حالا که تمام استکبار و ایادی داخلی و خارجی دست به دست هم دادند تا نگذارند این شیرینی به کام ملت ما بنشیند باید با تمام ظرفیت های موجود امید آفرینی کنیم، دستاوردهای انقلاب را در قالب روزشمار در دهه فجر ارائه دهیم، در مقابل نقشه دشمنان جانانه بایستیم و آن را نقش بر آب کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان افزود: وظیفه همه مسئولین و رسانه ها است که این کارنامه درخشان انقلاب اسلامی را امسال با تمام ظرفیت و توان خود ارائه دهند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی 2هزار شهید استان اظهار داشت: در این جهت انصافاً تعامل خوبی بین دستگاه ها برقرار شده و علارغم تنگناهای اقتصادی موجود، مردم و خیرین به خوبی پای کار آمده اند تا این رویداد بزرگ فرهنگی سال 97 استان را به نحو احسن اجرا کنیم.

برات زاده با بیان اینکه اثر کنگره شهدا باید برای سالیان آینده باقی بماند و همه اقشار آن را لمس کنند خاطرنشان کرد: کنگره شهدا باید به صورت مردمی برگزارشود یا تلفیقی از مردم ، سازمان ها، ادارات، کارخانه ها و همگان در آن نقش ایفا کنند.

 وی ادامه داد: این جزو تکالیف ما است که بستر را مهیا سازیم تا همه مردم استان ورود پیدا کنند و در قالب یک تقویم هر روز زندگی نامه ای از خاطرات شهدا، رزمندگان، ایثارگران، خانواده های شهدا و همه آنهایی که در دفاع مقدس نقش آفرین بودند گردآوری و به نسل جوان منتقل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان گفت: در پایان از ابعاد مختلف که به کنگره شهدا نگاه کنیم جایی خالی نمانده باشد و گنجینه و دایره المعارفی از همه کسانی که در دفاع مقدس نقش داشتند در دست داشته باشیم که برای نسل های بعد به یادگار بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها