خبرهای داغ:

۳ فوتسالیست قم در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸

سه ملی‌پوش فوتسال استان قم با سابقه کسب عناوین متعدد از میادین مختلف برون‌مرزی، در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ به میدان می‌روند.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۶۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱

۳ فوتسالیست قم در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اگر چه در تاریخ برگزاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا تا کنون تیمی از استان قم حضور نداشته، اما فوتسالیست‌های بسیاری از قم در ترکیب تیم‌های باشگاهی ایران در این مسابقات به میدان رفته و طعم قهرمانی این بازی‌ها را چشیده‌اند.

امسال نیز که فصل ۲۰۱۸ رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در حال برگزاری است، سه فوتسالیست قمی در ترکیب تیم مس سونگون به این بازی‌ها اعزام شده‌اند و در سه مسابقه تیم مس مقابل قهرمانان تاجیکستان، ازبکستان و لبنان تا کنون با نمایش موفق خود، نقش تاثیرگذاری در پیروزی‌های پرگل این تیم ایفا کرده‌اند.

این سه بازیکن علی‌اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم اروجی و سعید تقی‌زاده هستند که مقطعی در تیم ارم‌کیش قم با یکدیگر هم بازی بودند و در حال حاضر عضو تیم مس سونگون قهرمان فصل ۱۳۹۶ لیگ برتر فوتسال ایران و نماینده کشورمان در مسابقات ۲۰۱۸ جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شوند.

البته حسن‌زاده که کاپیتان تیم ملی ایران محسوب می‌شود و سه دوره در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ عنوان مرد سال فوتسال آسیا را کسب کرده تنها برای بازی در جام باشگاه‌های آسیا با تیم مس سونگون قرارداد بسته، ولی ابوالقاسم اروجی و سعید تقی‌زاده بازیکنان این تیم در مسابقات لیگ برتر نیز به شمار می‌روند.

تیم فوتسال مس سونگون با همراهی بازیکنان قمی خود در سه دیدار از مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا برابر قهرمانان کشور‌های تاجیسکتان، ازبکستان و لبنان با نتایج پرگل به برتری رسیده و با کسب ۹ امتیاز مقتدرانه به مرحله حذفی راه یافت تا روز چهارشنبه هفدهم مرداد ماه در این مرحله با ارم قزاقستان دیدار کند.

این در حالی است که سال گذشته نیز علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی عضو تیم گیتی‌پسند اصفهان در مسابقات فصل ۲۰۱۷ جام باشگاه‌های آسیا بودند و همراه با این تیم به دیدار نهایی رسیدند، اما با شکست برابر رقیب ژاپنی به مقام نایب‌قهرمانی قاره بسنده کردند.
ارسال نظرات