در مراسمی از مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز زنجان تقدیر و مدیر کل جدید این مرکز معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۸۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان: معاون امور استان های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان به نقش رسانه‌های استانی و تاثیرگذاری شبکه‌ها در قوام‌بخشی و اصالت‌بخشی به قومیت‌های ایرانی اشاره کرد و گفت: هم افزایی شبکه های استانی در قالب فرهنگ های منطقه ای می تواند گامی موثر در پیشبرد اهداف پیش بینی شده باشد.
دکتر دارابی گفت: استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، دانشگاهی، حوزوی و اقتصادی استان‌ها در تقویت شبکه‌های استانی اهمیت زیادی دارد.
وی با بیان نقشه دشمن برای ایجاد نارضایتی در مردم گفت: شبکه‌های استانی باید با بررسی و تحلیل دقیق شرایط موجود و با استفاده از نفوذ و جایگاه خود نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را مختل کنند.
نمایده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم گفت: جامعه‌ی امروز بیش از پیش به وحدت و همدلی نیاز دارد و رسانه ملی در استحکام این وحدت بسیار تاثیرگذار است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: در این شرایط برای حفظ وحدت و یکپارچگی، باید یک صدای واحد از همه رسانه ها، تریبون ها، محافل و گروه‌ها شنیده شود و آن، در جهت ایجاد، ارتقا و نمایش وحدت است.
استاندار زنجان در این مراسم نقد منصفانه همراه با دیدن نکات مثبت را از توصیه‌های خود به خبرنگاران و اهالی رسانه اعلام کرد و گفت: حق‌طلبی، روشنگری و عدالت‌محوری از دیگر شاخصه‌های خبرنگاری است.
مهندس درویش امیری به نقش صداوسیما در پیشبرد برنامه های انقلاب اشاره کرد و گفت:برنامه های تولیدی در صداوسیمای مرکز زنجان نقش بسازایی در خنثی کردن توطئه های دشمنان داشته است.
وی گفت:همه رسانه‌ها در یک سنگر هستند و در قرارگاه جنگ نرم, عملیات مشترک انجام می‌دهند.
مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز زنجان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت: تلاش کردیم در طول این سال ها دوربین رسانه ملی همواره در میان مردم باشد و در این مسیر هم موفق بودیم.
صفری افزود : همفکری و تعامل با مجموعه مدیریتی استان اولویت ما در پیشبرد برنامه‌های انقلاب اسلامی بود.
وی گفت:در 7 سال گذشته با هزینه کرد 29 میلیارد تومانی پوشش دیجیتال استان را به 94 درصد رساندیم و توانستیم جزوه استان های موفق در این حوزه باشیم.
مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز زنجان به ظرفیت های موجود در استان زنجان اشاره کرد و گفت:باید از این ظرفیت ها برای تقویت شبکه استانی بهره برد.
لطیفی گفت:با قدرت تمام برای پیش بردن اهداف عالی انقلاب و سازمان صداوسیما قدم برمیداریم.
معاون امور استان‌های رسانه ملی پس از اتمام مراسم در جمع شورای مدیران صداوسیمای مرکز زنجان حضور يافت و از آنان خواست شبکه محوری را در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات