نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه 1300 مرکز خدمات کشاورزی در سطح کشور وجود دارد، گفت: در صورت فراهم بودن تمامی امکانات و تزریق اعتبارات دولتی، روحانیان به عنوان سفیران و نمایندگان انفال در این مراکز مستقر می شوند.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۸۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ آیت الله سیدرضا تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی 17 مرداد، همزمان با روز خبرنگار در بازدید از نهالستان کوشکن ضمن گرامیداشت این روز و تبریک آن به اهالی قلم و رسانه تاکید کرد: نقش خبرنگاران در تحقق اهداف وزارتخانه و همراه کردن مردم در برنامه های حفظ و حراست از عرصه های ملی و طبیعی بسیار موثر می باشد.

وی با بیان اینکه هر امری که بخواهد تبدیل به فرهنگ و جریان عمومی شود باید ابزار و روش های فرهنگی مهیا باشد، تصریح کرد: سمینارها، نشست ها، شوراهای فرهنگی می تواند در تحقق منویات رهبری مبنی بر  تبدیل فرهنگ حفظ و حراست از عرصه های ملی و طبیعی به یک مطالبه عمومی نقش قابل توجهی ایفا نماید.

آیت الله تقوی ضمن تاکید بر لزوم بهره مندی از تمامی مناسبت های فرهنگی و مذهبی برای حفظ و حراست از عرصه های ملی و طبیعی تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه ای در ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی می توانند نقش بارزی در تحقق اهداف آموزشی و ترویجی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، این وزارتخانه را از علمی ترین وزارتخانه ها دانست و خاطرنشان کرد: تمامی برنامه های عملی وزارتخانه با برنامه ریزی های علمی و تحقیقی به مرحله عملی رسیده اند که توجه به این امر از سوی محققین سبب سلامت جامعه شده است.

آیت الله تقوی با بیان اینکه وظیفه محققین، اصحاب رسانه و مسئولین است تا اهمیت بخش کشاورزی را در جامعه اشاعه دهند، ابراز امیدواری کرد تا در این مسیر اقدامات فرهنگی در بسترهای مناسب صورت پذیرد.

در پایان آیت الله تقوی همراه با آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، مدیرکل منابع طبیعی،  رئيس سازمان جهاد کشاورزی و سایر معاونین و مسئولین هر دو دستگاه از نهالستان کوشکن بازدید کردند.

 

ارسال نظرات