رئیس‌کل دادگستری لرستان با تأکید بر اینکه مطبوعات استان منصفانه قلم بزنند، گفت: سال گذشته تنها دو پرونده مطبوعاتی در دادگستری تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۹۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان جعفر بدری رئیس‌کل دادگستری لرستان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار بابیان اینکه حرفه خبرنگاری کار بسیار سختی بوده و جزو شغل‌های زیان‌آور محسوب می‌شود، عنوان کرد: قشر خبرنگار در سراسر جهان همیشه تحت تأثیر خطرات جانی بوده به صورتی که سال گذشته بیش از 80 خبرنگار در سراسر جهان جان خود را از دست دادند.

بدری با تأکید بر اینکه مطبوعات استان منصفانه قلم بزنند گفت: خوشبختانه در استان لرستان بین دستگاه قضایی و خبرنگاران رابطه خوبی وجود دارد و در سال گذشته تنها دو پرونده در ارتباط با مطبوعات به دادگاه انتقال یافت که یکی از علل این آمار پایین شورای حل اختلاف خبرنگاران بوده که در این حوزه زحمت زیادی متقبل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید قدرت تحمل خود را نسبت به انتقادات بالابرده و خبرنگاری که انتقاد می‌کند را دشمن در نظر نگیرد بلکه آن‌ها را افرادی بدانند که به دنبال حل مشکلات مردم و کمک به مسئولین در راستای مدیریت بهتر هستند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان در ادامه اظهار کرد: خبرنگاران باید از بازتاب عجولانه اخبار در جامعه جلوگیری کنند و باعث تنش در جامعه نشوند و علاوه بر بیان مشکلات برای حل آن‌ها راهکار نیز ارائه دهند مثلاً در قضیه ساخت چاپخانه خود خبرنگاران باید سرمایه‌گذار پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات