فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: روز خبرنگار روز رعایت حریم قلم و اندیشه است که انتظار داریم ارزش قلم پاس داشته شود.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۹۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمد محمودوند امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران پلدختر اظهار داشت: عرصه رسانه مقدس است و قلم زمانی قداست را پیدا می‌کند که در راستای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب اسلامی باشد در غیر این صورت ما هیچ فرقی با رسانه‌های غربی نداریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی افزود: شهید صارمی افتخار عرصه خبر است که ما وامدار امثال شهید صارمی ها هستیم، شهید صارمی در اوج اقتدار به شهادت رسیدند که باید راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به اینکه روز خبرنگار روز رعایت حریم قلم و اندیشه است که انتظار داریم ارزش قلم پاس داشته شود عنوان کرد: خبرنگاران شهرستان پلدختر دلسوزانه و بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت می‌کنند که ما باید ارزش این قلم‌ها را داشته و حریم آن را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید الگوی واقعی اخلاق‌مداری در جامعه باشند بیان کرد: نقدهای خبرنگاران در جامعه باید سازنده باشد چون انتقاد سازنده می‌تواند اوضاع شهر را بهبود ببخشد؛ نقد منصفانه، دلسوزانه و اثربخش خبرنگاران و رسانه‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب مؤثر است و مسئولان هم باید نقدهای منصفانه را بپذیرند.

محمودوند تصریح کرد: رسالت خبرنگاران رسالت انبیا است چون کار انبیا الهی هم آگاهی‌رسانی به جامعه بوده است و خبرنگاران هم کار اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم را انجام می‌دهند البته اطلاع‌رسانی باید آگاهانه و دلسوزانه باشد.

وی خاطرنشان کرد: ترویج گفتمان رهبری و انقلاب اسلامی باید توسط رسانه بیشتر شود و خبرنگاران درزمینهٔ ترویج گفتمان ولایت و اقتصاد مقاومتی سرفصل جداگانه داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به اینکه تقویت وحدت و یکپارچگی در عرصه‌های مختلف بین دولت و ملت از وظایف رسانه‌ها است گفت: ما امروز به وحدت بین دولت و ملت نیاز داریم چون اگر وحدت نباشد کارها پیش نمی‌رود و ما به هدف نهایی خود که پیشبرد انقلاب اسلامی است نمی‌رسیم.

وی اظهار داشت: هوشمندی در برابر نقشه‌های دشمن از ویژگی‌های لازم برای خبرنگاران و رسانه‌ها است و اگر هوشمندی در برابر دشمن نداشته باشیم و به‌موقع وارد عمل نشویم مشکلات زیادی برای ما به وجود می‌آید چون رسانه‌های دشمن در حال کار و تلاش علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و در این راه از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند.

محمودوند افزود: خبرنگاران باید بصیرت داشته باشند و با رصد رسانه‌های دشمن پاسخ مناسب و به‌موقع به آن‌ها بدهند، باید گردان رسانه‌ای برای مقابله با رسانه‌های دشمن داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران شهرستان پلدختر مطالبات مردم این شهرستان را شناسایی و با وحدت و یکپارچگی آن‌ها را پوشش مناسب بدهند عنوان کرد: مسئولان و رسانه‌های پلدختر باید رعایت حریم جایگاه‌های منتسب به انقلاب ازجمله ستاد نماز جمعه و سپاه را داشته باشند، جایگاه نماز جمعه متعلق به انقلاب و حاکمیت اسلامی است و تخریب و تضعیف جایگاه نماز جمعه مشکل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات