خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر فارس تأکید کرد: رمز و راز موفقیت در هر مجموعه، رعایت خداترسی است.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۱۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی فجر بیان داشت: رمز و راز موفقت در هر مجموعه ای رعایت خداترسی در آن مجموعه می باشد.

وی در این مراسم که در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی فجر برگزار شد افزود: وظیفه ی اصلی حوزه نمایندگی در سپاه جلوگیری از انحرافات در بین کارکنان و دست گیری همکاران عزیز می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر تصریح کرد: امروزه خیلی از مشکلات و معضلات و بی مدیریتی ها ناشی از نبود تقواست اگر تقوا باشد خیلی از مشکلات در جامعه بوجود نمی آمد .

وی خاطر نشان کرد: همه در قبال مشلات بوجود آمده در جامعه مسئول هستیم  و اسلام امربه معروف و نهی از منکر فریضه الهی را در دستور قرار داده است و همه وظیفه داریم در مقابل هجمه های همه جانبه دشمن برای انحرافات در جامعه تلاش مضاعف داشته باشیم.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه به نامه مولای متقیان علی (ع)اشاره نمود و افزود: دشمن ظالم بودن و یار و یاور مستضعفان ماندن از سفارشات مولویمان است که متاسفانه امروز کشورهای که حتی کلیدار خانه خدا  با هزار ادعا هستند و همراه استکبار و اسرائیل غاصب برای نابودی جهان اسلام در حال تلاش هستند.

وی را موفقت و سربلندی را تقوا،صبر و تحمل در برابر مشکلات دانست و گفت: اگر می خواهیم عزتمند و سربلند باشیم راه آن ایستادگی در مقابل آمریکاست  و باید به خوبی در راه ولایت ثابت قدم و استوار بمانیم.

در ادامه این برنامه ضمن تکریم از خدمات چندین ساله  حجت الاسلام فرزانه،حجت الاسلام سید امرالله محمدی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی فجر منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها