مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به مسائل اقتصادی اخیر گفت: مدیریت جهادی راه‌حل مشکلات اقتصادی جامعه است همان مدیریتی که آب را به خرمشهر کشاند و فازهایی از پارس جنوبی را راه‌اندازی کرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۲۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، محمدمهدی نیازمند بعدازظهر امروز در همایش روشنگری به مناسبت روز مقاومت اسلامی در جمع بسیجیان شهر لوند ویل آستارا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دولتمردان در اوایل سال جاری و گوشزد کردن سبک زندگی مسئولین در دهه شصت اظهار کرد: انحراف از ارزش‌های انقلاب اسلامی در بین مسئولین باعث ایجاد فاصله طبقاتی در بین مردم و جامعه شد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در گیلان و مازندران در خصوص ذخیره بنزین که با یک فضاسازی تبلیغاتی و عملیات روانی رخ داد افزود: این نقشه‌ها ممکن است در موارد دیگری نیز مطرح شود مانند گوشت، مرغ و گندم که همه توطئه‌های دشمنان هستند که لازمه برون‌رفت از این مسائل، هوشیاری مردم در مقابل عملیات روانی و فضاسازی تبلیغاتی دشمن است.

مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در خصوص عملیات روانی گفت: عملیات روانی دشمن باعث می‌شود شعارها را تغییر دهند، برخی‌ها را به خیابان بکشانند و به‌جای شعار در مسائل اقتصادی و سؤال از مسئولین اقتصادی شعار دهند سوریه را رها کنید که هیچ ربطی به مسائل ندارد، ابزارهای این فضا نیز رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی هستند.

به گزارش بسیج، این همایش در راستای نهضت روشنگری روز مقاومت اسلامی برگزار شد و قبل از این مراسم نیز برادر پاسدار محمدمهدی نیازمند با حضور در جمع بسیجیان حوزه باغچه سرا سخنران گردهمایی سیاسی با این موضوع بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات