خبرهای داغ:
سومین یادواره شهدای گمنام بوستان مردم همدان با عنوان «خاکیان افلاکی» با حضور سردار نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۴۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

سومین یادواره شهدای گمنام بوستان مردم همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام در بوستان «مردم» همدان و یادواره شهدای پایگاه شهید «یوسفی» مسجد مهدیه و یادبود شهدای مدافع حرم به قافله سالاری سردار شهید «حاج حسین همدانی» ویژه برنامه‌ای با عنوان «خاکیان افلاکی» با حضور سردار نقدی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدران، آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای شهر، مسئولین سپاه استان و ناحیه همدان، خانواده شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مردم دارالمومنین همدان در جوار مزار مطهر شهدای گمنام در بوستان مردم همدان برگزار شد.

در این مراسم که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا برگزار شد از آهنگ شهید گمنام «مهدی چناری» از خوانندگان ارزشی استان رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم برادر شهیدان «ناصر و رمضان سرابی»، با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: منافقین کور دل در خواب ببینند که مرصاد دیگر اتفاق می‌افتاد چراکه این انقلاب با خون پاک شهیدان به ثمر نشسته و تا انقلاب مهدوی در مسیر خود حرکت خواهد کرد.

وی با مخاطب قرار دادن مسئولین و دولتمردان عنوان کرد: باید به فکر اعتلای نظام باشید نه جیب و منافع خود؛ وصیت نامه شهدا را بخوانید که در این صورت به خاطر منافع خود منحرف نخواهید شد و ضروری است که در راه اعتلای نظام به وصیت‌نامه شهدا جامعه عمل بپوشانید و راه آنها را ادامه دهید.

در ادامه این مراسم سردار محمدرضا نقدی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه عظیم و رفیع شهادت، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای دست یابی به پیروزی و شکست دشمن تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات