آیین افتتاحیه مرحله دوم دوره آموزش تکمیلی بسیج با حضور فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ حضرت محمد رسول الله(ص) عصر روز پنجشنبه 18 مردادماه در تیپ حضرت زهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۵۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بنایی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) در آیین افتتاحیه مرحله دوم دوره آموزش تکمیلی بسیج که عصر روز گذشته(پنجشنبه 18 مردادماه) در محل تیپ حضرت زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: تکمیل سازمان رزم گردان های امام حسین(ع) هدف اصلی برگزاری دوره های آموزش تکمیلی بسیجیان است.

وی با تأکید بر حضور مقتدرانه بسیجیان در عرصه های مختلف، افزود: از جمله اهدافی که ما در دوره آموزشی تکمیلی بسیج دنبال می کنیم، آشنایی نیروهای بسیجی با فرهنگ شهادت و پاسداری و منش ولایت پذیری و ولایت مداری است.

فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) با اشاره به سابقه برگزاری دوره آموزش تکمیلی در سال های گذشته گفت: سعی داریم که اگر اشتباه و یا اشکالی در آموزش‌ها وجود داشته است، با واکاوی دقیق آن را اصلاح کنیم و اشکالات را مرتفع کنیم و با بکارگیری توانی که در اختیار داریم، بتوانیم خواسته های ستاد فرماندهی نیروهای مسلح را محقق کنیم.

بنایی بسیجیان را نیروهای مدافع انقلاب خواند و تأکید کرد: به دنبال این هستیم که نیروهای بسیجی حاضر در دوره آموزشی تکمیلی نهایت استفاده را از آموزش ها و فضای ایجاد شده ببرند.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از مربیانی مجرب در دوره های آموزشی تکمیلی، گفت: برنامه ریزی دقیقی برای این دوره آموزشی انجام شده و مربیان زبده ای نیز برای آموزش بسیجیان در نظر گرفته ایم.

فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) در پایان خطاب به نیروهای بسیجی شرکت کننده در دوره تکمیلی بسیج گفت: شما جای خوب و مقدسی پا گذاشته اید، اینجا محل تربیت پاسداران و بسیجیان بسیاری بوده است که به فیض شهادت نائل آمده اند، سعی کنید شما هم در این راه ثابت قدم باشید.

بر اساس این گزارش، مرحله دوم دوره آموزش سی روزه تکمیلی بسیج از 20 مرداد ماه برای نیروهای 10 گردان امام حسین(ع) تهران آغاز می شود. بسیجیان حاضر در این دوره آموزشی پس از گذراندن دوره سی روزه، باید دو دوره 72 ساعته و 15 روزه آموزش عملی را نیز پشت سر بگذرانند.

ارسال نظرات