دبیر اجرایی هیجدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب؛
دبیر اجرایی هیجدهمین جشنواره سراسری شعر «غدیریه بناب» در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره، گفت: ۶۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره شعرغدیریه بناب ارسال شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۶۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  صدقی گفت: جشنواره سراسری شعر غدیریه که امسال هیجدهمین دوره آن برگزار می‌شود، روز هفتم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

به گفته وی، تاکنون بیش از ۶۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره واصل شده که اشعار ارسالی در دو بخش ترکی، فارسی با مضامین غدیر و شخصیت والای امیرالمؤمنین علی (ع) و با توجه به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهیری بنام استفاده از کالای ایرانی موضوع بخش ویژه جشنواره خواهد بود که در قالب داستان کوتاه در راستای ترویج استفاده از کالای ایرانی اجرا خواهد شد.

صدقی افزود: ۵۰ اثر نیز در این بخش به جشنواره رسیده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب ضمن  تشکر از همکاری‌ها و تلاش‌های مسئولان کمیته‌های مختلف جشنواره بر همکاری تنگاتنگ ادارات و نهاد‌ها در هرچه بهتر و با کیفیت برگزار شدن این جشنواره تأکید کرد.

 رئیس شورای اسلامی شهر بناب نیز در این جلسه از همکاری و حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره خبرداد و گفت: شورا و شهرداری همکاری و کمک به برگزاری این جشنواره و جشنواره‌های این چنینی را وظیفه خود می‌دانند.

ممقانی افزود: شهرستان بناب با برگزاری جشنواره‌های متعدد دارای برند‌های مربوطه در این جشنواره است و الان که شاهد برگزاری جشنواره سراسری شعر غدیریه در بناب هستیم، این جشنواره نیز به عنوان یک برند بنام این شهرستان محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: از این رو بر خود وظیفه می‌دانیم برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره همکاری لازم را با مسئولان برگزاری جشنواره بعمل آوریم.

 فرماندار بناب نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری این جشنواره سراسری و سایر جشنواره‌های دیگر و همچنین همکاری‌های صورت گرفته از سوی کمیته‌های مختلف این جشنواره، بر همکاری ادارات و نهاد‌های شهرستان برای استقبال خوب مهمانان و برگزاری آبرومندانه جشنواره تأکید کرد.

رفیعی گفت: امیدواریم با بررسی نقاط ضعف احتمالی این جشنواره از سال‌های آتی شاهد هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره در بناب باشیم.

وی افزود: قطعاً شهرستان بناب از آثار و نتایج معنوی این جشنواره نیز بهره‌مند خواهد شد. 

ارسال نظرات